Posty

Wyświetlanie postów z grudzień, 2006
Obraz
Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku 2007!





Adas jest na wakacjach w Kalifornii az do 3 stycznia. Zapraszamy na zdjecia i opis podrozy w przyslym tygodniu.

Lunch z Adasiem

Obraz
Dzisiaj w Adasia przedszkolu bylo organizowane "Lunch with Baby", czyli zaproszenie rodzicow na wspolna zabawe i jedzenie. Jako, ze ja pracuje dwie ulice od Adasia przedszkola, to tak czy inczej czesto go odwiedzam w czasie mojej godziny wolnego. Dzisiaj jednak mialam okazje pogadac z innymi mamami, poogladac zabawe dzieci i porobic pare zdjec, ktore wlasnie zalaczam.

Wlasnie konczymy lunch.



Adas i jego zabawki i ksiazeczki.



Zabawa w smieszne kapelusze



Adas i jego przyjeciele

Dzieci maja tam naprawde dobra zabawe. Nauczycielki wymyslaja przerozne zabawy na rozwoj i doswiadczanie roznych zmyslow: dotyku, smaku, rozwoju fizycznego, muzyczego, umyslowego, zabawy w grupie, zajecia artystyczne itd itd...

Obecnie ulubione

Co jakies staje w miejscu i uzmyslawiam sobie, jak bardzo szybko Adas sie zmienia, zarowno na zewnatrz jak i z zachownia. Co jakis wiec czas mam kilka nowych ulubionych jego zachowan, minek czy zabaw. Na dzisiejsze 16 miesiacy sa to:

1. To wlasciwie jest moje ulubione juz od dluzszego czasu. Blysk w oczkach, usmiech od ucha do ucha i powtarzanie 'dada, dada, dada....' jak idziemy cala droge z samochodu do domu. Adasiowi kojarzy sie powracanie do domu, z pelnym szczesciem i zaczeciem zabawy z tata :) (Odsylam na http://www.dropshots.com/olak na obejrzenie ich ostatniej zabawy tuz po egzaminie Dima.)

2. Zabawa w potwora, kiedy albo ja albo Dimo przykryci kocem scigamy Adasia, a on ucieka smiejac sie calym cialkiem :) Czasami odwracamy role i Adas nas sciga, a my sie boimy. On tez lubi ten aspekt zabawy bo daje mu pewna przewage nad nami na chwile.

3. Zasypianie na rekach. Adas nigdy wczesniej nie byl szczegolnie chetny na przytulanie. Ostatnio jednak, chyba odkad zaczal chodzic do…

Dlaczego podróżuję?

Obraz
Ktos mnie ostatnio zapytal dlaczego podróżuję? Bylo to dobre pytnie, ktore sklonilo mnie do szybkiego przemyslenia sprawy :)

Podróżuję, bo po prostu lubię. Ponieważ lubię odkrywać i uczyć się z tych odkryć. Jest to oderwanie się od otaczającej rzeczywistości i rutyny. Odkrywanie dla siebie nowych miejsc jest czymś magicznym i niemierzalnym. No i apetyt na przygody i coraz dalsze wyjazdy rosnie z roku na rok.