Posty

Wyświetlanie postów z maj, 2012

My middle child

Obraz
Moj przystojniak! :) To dziecko nie przestaje sie usmiechac. Do rodzicow, brata, niani, znajomych, obcych ludzi na spacerze. Jest to jedna wielka rozesmiana pulchna kluseczka :)
Czasami Marti (tak go nazywamy w skrocie) budzi sie miedzy 5-6 rano i chociaz ta pora jest dla mnie zabojcza, to uwielbiam jak go przenosze do mojego lozka, przytulam i spimy sobie razem przez godzine czy dwie.  Glaszcze te delikatne gloski, podziwiam dlugie rzesy, caluje te policzki i raczki. I am in love.

Happy Mother's Day!

Obraz
A mother's love for her child is like nothing else in the world. It knows no law, no pity, it dares all things and crushes down remorselessly all that stands in its path. - Agatha Christie Jestem wdzieczna za to, ze zawsze wiedzialam i czulam, ze dzieci sa dla Mamy najwazniejsze. Dlatego dzisiaj moge tyle dawac mojej wlasnej rodzinie. Moja corka bedzie dalej niosla ten dar no i nie bez powodu nazwalismy ja Sophia Teresa :)Happy Mother's Day and All my Love, Mom!

9 years ago

Obraz
9 years ago we said "I do". Today we still love with the same heart and hold the same hands. Our home so happy with the beautiful life we created. Thank you for being my partner, spouse, lover, and friend. Happy Anniversary my Love!




Happy Wordless Wednesday!

Obraz
United States Supreme Court - Sad Najwyzszy Stanow Zjednoczonych -- praktycznie na naszym podworku, mieszkamy od niego 10 minut spacerem.

Grzechy, cnoty, fakty

Jakis czas temu, Elsa, wytypowa mnie do zabawy w "Grzechy, cnoty, fakty". Zamiast pisania o sobie 7 faktow, napisze 25, ha!

Co prawda juz kiedys to wkleilam. Teraz tylko uaktualniam.



1. I love kids. I have 3 cutest cookies..

2. I always dreamt about having 3 children.

3. When I met my husband, I already had a boyfriend.

4. Soon I broke up with that boyfriend because I decided I wanted to marry a guy like my husband. That was 11 years ago.

5. I love, love, love the beach. My dream house is located right on the ocean. But I don’t like to swim.

6. I am a perfectionist.

7. This caused me a lot of unnecessary stress in my life.

8. I wear make-up almost every day, but I hate doing my hair.

9. I often cry at movies. And occasionally at commercials, when I’m hyper-hormonal.

10. My dream career is a lawyer who specializes in international adoptions.

11. I often wish I had tried harder in school. Including law school.

12. I have a very low tolerance for pain.

13. I ~love~ to shop. Fo…

Mama w Pracy

Stare ale na czasie - repost z 2 pazdziernika 2009. Z malymi aktualnymi dodatkami. Wyjatkowo otwieram komentarze - wypowiedz sie.

Kazdy z nas ma inna opinie na temat laczenia pracy z wychowywaniem dzieci. Czy lepiej zostac w domu z dziecmi? Czy tez lepiej zdecydowac sie na prace? Kazdy ma indywidualne podejscie do tej kwesti w zaleznosci od wlasnych pogladow czy potrzeb.

Ja uwazam, ze to jest wspaniale kiedy mama zostaje w domu i czerpie satysfakcje z tego, ze moze przebywac z dziecmi przez pierwsze lata ich zycia. Nie jest to jednak dla wszystkich. Nie uwazam tez, ze laczy to sie automatycznie a byciem lepszym rodzicem.

Bo sa rodzice, ktorzy niby w domu a caly czas na komputerze, I-phonie, niby dziecko zaraz kolo nogi a rodzic nieobecny, znudzony serfuje na necie albo ciaga dzieciaki na zakupy po mall'ach. Albo rodzice, totalnie pochlonieci kariera, naladowani adrenalina, czuja, ze zyja tylko naladowani 'powerem' z biura. Nieobecni fizycznie a jak juz wyjatkowo obecni fi…

Piatek w pracy

Obraz
Working hard or hardly working?
: : : 
Tak jak pisalam wszesniej w piatki pracuje z domu, albo raczej tak jak dzisiaj z patio. Chociaz przyznaje, ze sie troche obijalam :) Pogoda jak dzwon, pieknie!

Szczerze mowiac nawet w tygdniu nie jest tak zle. Zawsze wychodze z pracy wczesnie, zeby spedzic czas z dziecmi, zjesc razem obiad/kolacje, polozyc spac, poczytac z Adasiem. Dla mnie to jest czas tylko dla rodziny. Nie sprawdzam maili, nie wyciagam nawet mojego Blackberry z torby. I wszystko byloby idealnie, gdybym o 20.30 wieczorem, jak juz cala trojka spi, nie musiala wyciagac laptopa i ciagnac dalej pare godzin. No ale jak placa 'top dollar' to i wymagaja...

My happy children

Obraz
Nie ma czasu na pisanie, wiec zalaczam tylko pare zdjec moich Krasnali. Sophia prawie raczkuje, chociaz na razie tylko do tylu :) Martin jest przesmieszny jak sobie gaworzy, potrawi "gadac" przez pare minut mowiac na przyklad: ba-ba-ba-ma-ma-ma-de-de-de  - i tak w kolko. Slodkie. Z innych spraw, zaczynamy remont nowego domu. Przeprowadzka w przyszlym miesiacu. Trzeba zaczac sie pakowac.



Life...

Wczoraj o 11.30 wieczorem przypatrywalam sie moim spiacym dzieciom. Z pokora w sercu i lzami w oczach dziekowalam za to ze sa i ze sa zdrowe.

Tej dziewczynce nie dane bylo dlugo pozyc a jej rodzicom cieszyc sie nia, wychowywac, przypatrywac sie jak spi. Byla prawie w tym samym wieku co moje blizniaki. A przeciez jej rodzice sa ludzmi takimi jak my, cieszyli sie na narodziny dziecka, kochali, tulili, mieli plany na cale zycie.

Goodbye Note

Ukladam swoja notke pozegnalna do pracy. Mam na moim Above the Law kilka swietnych przykladow prawnikow, ktorzy odeszli z wielkich korporacji i wyslali takie pozegnania.

"Today is my last day at Sidley. You may keep in touch with me at _@gmail.com, through Facebook at http://www.facebook.com/ or via Twitter. Beginning next week, I am walking from Delaware to California with a tent and my dog, Mabel. I will have limited access to email, but will check messages frequently." :

Komentujacy okreslili to jako: Coolest ‘f**k you I quit’ email….

Lub inny od starszego wspolnika: :

"I have realized that I cannot simultaneously meet the demands of career and family. Without criticizing those who have chosen lucre over progeny, let me just say that I am leaving the practice of law. My epiphany may have come a bit late as my youngest child — I believe his name is Erik — is 24. But as I always said after missing a filing deadline, better late than never. I have made friendships at S…