Posty

Wyświetlanie postów z lipiec, 2008

Mysli nie-uczesane

Obraz
Pare mysli nie-uczesanych i nie-powiazanych:

1. Codziennie rano jestem wdzieczna, ze nie musze wychodzic do pracy i przechodzic stresu otwierania i czytania maili. To byl dla mnie zawsze najmniej przyjemny moment, bo zawsze balam sie, ze jakies problemy beda na mnie czekac.

2. Zarejestrowalam Adasia do lekarza-pediatry na jego trzy-letnia ogolna kontrole. Adas nie byl u lekarza od zeszlego roku, kiedy go zabralismy na jego dwu-letnia kontrole. Ciesze sie i zdaje sobie sprawe jakie to szczescie miec zdrowe dziecko. (Fakt, przyznaje, ze Adas przeszedl w tym roku swoja co-roczna kontrole sluchu i chodzil na zajecia z logopeda. No ale chory nie byl :)

3. Zaczelam cwiczyc. W tym tygodniu bylam na dwoch wycieczkach rowerowych, biegalam na biezni, wlasnie wrocilam z godzinnego grupowego treningu na rowerach stacjonarnych, ktore mnie prawie zabilo :) Jutro "cardio dance". Mam tylko nadzieje, ze to nie slomiany ogien ;)

4. Jestem znowu studentka. Teraz na te letnie przygotowawcze zajecia…

Prosba

Obraz
Od jutra (az do odwolania :) wszyscy modlimy sie, wspieramy i wysylamy dobre mysli w kierunku Kajtusia, ktory bedzie przechodzil operacje serduszka.

Trzymaj sie dzielnie maluszku, wszyscy jestesmy z Toba!

Babcia Irenka

Obraz
Odpoczywaj w Pokoju. Zawsze bedziesz w naszych sercach i pamieci.

Tesknimy...

Ja versus American Law

Obraz
Jezeli moje dotychczasowe zycie bylo troche chaotyczne i zapracowane, to teraz jest cholernie chaotyczne i zapracowane. Jezeli ten material jest zadany do opanowania tylko w ciagu nastepnych 6 tygodni, to co bedzie od wrzesnia jak sie naprawde wszystko zacznie, a nie takie letnie przygotowawcze obijanie.

Codzienne zajecia od 9 do 15-stej, 50-90 stron czytania do przygotowania na kazdy nastepny dzien. Czytania o sprawach i precedensach z 18 wieku i w takim tez jezyku napisanych. Pelny stres przez cale 6 godzin zajec, bo profesor "wyrywa" do odpowiedzi. W "miedzy czasie" odwozenie i przywozenie Adasia z przedszkola, plac zabaw lub inne atrakcje w 35-cio stopniowym uple (boze, jak jak nie lubie takiego goraca), normalne zajecia domowe ...

A ja myslalam, ze bez pracy to bedzie luzik. Coz bez pracy, nie ma kolaczy....

I mam!

Obraz
Musialam to miec :) I mam. I kto z nas nie lubi przecen z 188 dolarow do 35?



A to czesc dalsza sesji zdjeciowo-modelowej :)



Mam trzy latka

Obraz
Adas i Teo sa prawie w tym samym wieku. Teo jest starszy o cztery miesiace. Od urodzenia spedzaja razem conajmniej jeden/dwa weekendy w miesiacu.

Ich wspolna cecha, jak chyba i wszystkich trzylatkow, jest to, ze domagaja sie (czasami bardzo walecznie) duzo niezaleznosci. Wszystko na "ja sam", nawet jezeli za piec minut z ta niezaleznoscia nie moga sobie poradzic. Bo najpierw: "Ja sam zaniose talerz spaghetti na stol" a gdy spaghetti laduje na koszulce, to ryk, ze "ja przeciez nie chcialem tego spaghetti niesc". Luz ;)

Na naszych wspolnych wakacjach bylo bardzo wygodnie, bo chlopcy razem sie bawili i tylko jeden rodzic byl potrzebny do nadzorowania .... to znaczy bawili sie przez chwile, aby zaraz zaczac sobie cos wyrywac, popychac, rzucac sie piaskiem, czy ryczec o ta sama zabawke. Normalnie luz ;)

Zastanawia mnie tez do jakiego stopnia rodzice wplywaja na zainteresowania dzieci.

Rodzice Teo sa uzdolnieni artystycznie i muzycznie, mama gra na pianinie, tato …

Pierwszy tydzien

To moj pierwszy tydzien ~w domu~ bez wychodzenia do pracy.

Myslalam, ze bede zazdroscic mezowi czasu, ktory spedza na ciekawej pracy, myslalam, ze bede tesknic za biurem, adrenalina i powaznymi rozmowami z doroslymi.

Ale tak NIE jest. Jest mi tutaj zupelnie dobrze. Zwalniam. Robie rzeczy, ktore od dawna odkladalam na pozniej. Czytam nowa ksiazke Jhumpa Lahiri. Pije powolna kawe. Bawie sie z Adasiem z nowa ciekawoscia i ... cierpliwoscia.

I mozna by pomyslec, ze moze juz mi tak zostanie. Raczej nie. Juz sie ciesze sie na zaczynajaca sie za tydzien codzienna szkole, robie plany zajec, zapisuje sie na spotkania z politykami i prawnikami, czekam na szkoleniowe wyjscia do sadu itd.

Wakacje

Obraz
Szostka doroslych.
Dwojka trzylatkow.
Jeden niemowlak.
Dwa psy.
Jeden dom.
Jedna lazienka.
Przez tydzien.
And so Much Fun!!! :)))




I pomimo, ze najwyrazniej zapomnialam juz, ze 6-tygodniowe maluchy az tyle placza, to zdecydowanie chce tego jeszcze raz (lub dwa :) doswiadczyc ...