Posty

Wyświetlanie postów z grudzień, 2008

Szczesliwego Nowego Roku!

Obraz
Juz prawie 2009!

Rok 2008 byl dla nas dobry, byl zdrowy, pelen rodzinnego ciepla, przyjaciol, wyjazdow i smiechu.

Szczesliwego Nowego Roku 2009 dla wszystkich!

A tak zegnamy rok 2008:
Make a Smilebox slideshow

I po Swietach

Obraz
Swieta, Swieta i po Swietach. Time files when you are having fun. Czyli szybko zlecialo, tym bardziej, ze mielismy wiele fajnych zabaw, milych spotkan i ciekawych wycieczek.

Do glownych atrakcji nalezal na pewno Mikolaj w kombinezonie narciarskim i w okularach slonecznych :) ktory w Wigilie przyniosl wiele wymarzonych prezentow.





Na nastepny dzien razem z kuzynami spalalismy kalorie na lodowisku. Adas pierwszy raz mial lyzwy na nogach i bylismy zdziwieni jak bardzo mu sie podobalo - nie chcial wracac.



Bylismy tez na ciekawej wycieczce do Narodowego Akwarium w Baltimore. Adas zapalal miloscia do delfinow (my tez) i ... zab (brrr ;)





Pojechalismy tez jednego dnia na mniej edukacyjny niz powyzszy wypad do centrum handlowego gdzie spedzilismy duzo czasu na grach. Adas byl w siodmym niebie, byl tak podekscytowany, ze prawie fruwal i co jakis czas mowil nam: 'Jestem taki szczesliwy, dziekuje ze tu przyjechalismy' :)





I tak minely nam Swieta :)

Wymiana Dzieci

Obraz
Rodzicow Nika znam od 8 lat, a Dimo zna ich od 18 lat. Wczesniej mieszkalismy w tym samym bloku a teraz trzy minuty od siebie i spotykamy sie razem conajmniej raz w tygodniu. Chlopcy chodza tez do tego samego przedszkola. Nic wiec dziwnego, ze sa dobrymi przyjaciolmi.

W ten weekend chyba jednak im sie przejadlo. W piatek Adas spal w domu Nika, w czasie gdy mama i tata bawili sie do 3 rano na studenckiej imprezie pozegnania sesji. A w sobote zas rodzice Nika szli na impreze i zostawili go u nas az do niedzielnego popoludnia. Wczorajszy wieczor i dzisiaj rano daly mi przedsmak 'radosci' posiadania dwojki malych dzieci. Mimo, ze slodko razem wygladaja w tych pizamach w pingwinki i misie polarne i nawet sie do siebie usmiechaja, to jednak nie zlicze ile razy sobie nawzajem cos wyrywali, popychali itd.

Ale mieli tez kilka wspolnych, fajnych, zaangazowanych zabaw jak te lodki z pojemnikow na zabawki :)







A na koniec, kolejne spotkanie z Mikolajem (bo Mikolajow ci u nas dostatek :) Adas…

To musial byc PRAWDZIWY Mikolaj!

Obraz
Adas sluchal uwaznie jak mu Mikolaj mowil zeby sie sluchal mamy i taty, zeby byl dobrym chlopcem i zeby .... sprzatal swoje zabawki. Adas mu obiecal ze bedzie i tak zostali przyjaciolmi :) Dziekujemy Mikolaju!

I am done!

Obraz
Moje biurko (a raczej plac boju) wczoraj wieczorem:


I dzisiaj wieczorem :)


Obiecuje nadrobic wszystkie blogowe zaleglosci i odwiedziny juz wkrotce!

Swiateczne Tradycje, Cz. I - Piernikowe Budowle

Obraz
W zeszlym roku byl domek z piernikow. W tym roku Adas wybral piernikowy pociag, ktory razem z Alexem dzisiaj rano zbudowali i ozdobili. A przyszlym roku, znajac jego upodobania bedziemy miec piernikowy statek kosmiczny :)

Ale co tradycja to tradycja!











W zeszlym roku:


Jutro o 13-stej!

Jutro o 13-stej mojego czasu (a polskiego o 19-stej), bede sie trzesla jak lisc na wietrze na egzaminie u Profesora Jackson'a :( Czeka na mnie 'International Trade Law'.

A w czwartek u Profesora Feinermana na egzaminie z 'The Law of Corporations'.

Prosze trzymajcie kciuki.

Jestesmy Gotowi!

Obraz
ps. w zwiazku z kilkoma pytaniami w tej sprawie informuje, ze choinka jest zywa. Naprawde.


Moda na Swieta

Obraz
Pierwszego grudnia, jak z wybiciem zegarka rozpoczal sie sezon swiateczny a wraz z nim moda swiateczna. I po raz kolejny, jak co roku, mam mdlosci na widok pewnych strojow. Czy naprawde trzeba ubierac sie w takie katastroficzne rzeczy jak te 'swiateczne' sweterki?





Dzisiaj wiec w pokojowym, swiatecznym nastroju pojednania, chcialam zaprezentowac alternatywy odpowiednie dla kazdego przedzialu wiekowego. :)

Zacznijmy od uniwersalnego, prostego sweterka, ktory slicznie mowi 'Swieta' unikajac wypowiadania slowa 'Ciocia'. Prawda, ze przyjemniejsze dla oka? :)


Dla przedzialu wiekowego 20-30, na swieta proponuje klasyczne kroje polaczone z jeansami i dodatkami.



A na wyjscia pomiedzy swietami, modne zestawy polaczone dodatkami w kolorze czerwieni.


Dla pan ponad 40-stke czemu nie sprobowac jednego z tych stonowanych sweterkow, ktore sa jednoczenie swiateczne i elegancke.




Na bardziej formalne wyjscie, nic nie zrobi takiego wrazenia jak polaczenie tych dwoch kolorow.


Jestem tez…