Obecnie ulubione

Co jakies staje w miejscu i uzmyslawiam sobie, jak bardzo szybko Adas sie zmienia, zarowno na zewnatrz jak i z zachownia. Co jakis wiec czas mam kilka nowych ulubionych jego zachowan, minek czy zabaw. Na dzisiejsze 16 miesiacy sa to:

1. To wlasciwie jest moje ulubione juz od dluzszego czasu. Blysk w oczkach, usmiech od ucha do ucha i powtarzanie 'dada, dada, dada....' jak idziemy cala droge z samochodu do domu. Adasiowi kojarzy sie powracanie do domu, z pelnym szczesciem i zaczeciem zabawy z tata :) (Odsylam na http://www.dropshots.com/olak na obejrzenie ich ostatniej zabawy tuz po egzaminie Dima.)

2. Zabawa w potwora, kiedy albo ja albo Dimo przykryci kocem scigamy Adasia, a on ucieka smiejac sie calym cialkiem :) Czasami odwracamy role i Adas nas sciga, a my sie boimy. On tez lubi ten aspekt zabawy bo daje mu pewna przewage nad nami na chwile.

3. Zasypianie na rekach. Adas nigdy wczesniej nie byl szczegolnie chetny na przytulanie. Ostatnio jednak, chyba odkad zaczal chodzic do przeszkola, niczego bardziej nie lubi niz przytulac sie i zasypiac na ramieniu jak jest zmeczony. Mam nadzieje, ze czuje, ze mama tez jest bardzo z tego powodu szczesliwa :)

4. Adas jest lepem na pochwaly. Czasami mam wrazenie, ze on jeszcze wszystkiego nie rozumie co do niego mowimy (wiadomo). Adas jest jednak zawsze chetny na pochwaly i w tym wypadku chyba zawsze rozumie. Bo na przyklad jak go chwalimy ze cos swietnie mu wyszlo, to on sie caly rozswietla, usmiecha, ja wrecz widze dume w jego oczach. Jakie to ciekawe.

Komentarze

Popularne posty