Posty

Wyświetlanie postów z wrzesień, 2013

Fashion - Part 3

Obraz
Lubie probowac nowe trendy modowe. Nie wiem jednak, czy sprobuje tego. Z jednej strony podoba mi sie. Na innych. Ale jak sobie siebie wyobraze, to ..... juz nie za bardzo. : Mowie o spodniach kamo. Mozna wystylowac bardzo fajnie - zobaczcie na dole. Czy to jednak pasuje matce trojki dzieci, prawie pod czterdziestke? Zastanawiam sie...



Mody - - ciag dalszy...

Obraz
Jak juz wiecie na przelomie sezonow, kupuje hurtowo pare kluczowych ubran, ktore potem przeplatam w roznych zestawach. U nas teraz na jesien pojawily sie ubrania ze skorzanymi wstawkami. U was tez? : Nie poddaje sie wszystkim popularnym trendom,  ten mi sie jednak bardzo spodobal. Wiec w jednym rzucie kupialam sobie marynarke, spodnie i spodnice ze skorzanymi wstawkami. Wszystko od Ann Taylor. Bedziecie jeszcze miec okazje "podziwiac" na mnie, teraz jednak na modelach sklepowych. : SpodnicaSpodnie  : Marynarka
Jestem gotowa na jesien!


Fashion Inspirations

Obraz
Moje inspiracje modowe czesto zaczynaja sie tak. Widze jakies ciekawe zdjecie gdzies online. Patrze, patrze i mysle sobie, ze podoba mi sie. Potem jeszcze mysle sobie, ze w zasadzie mam wszystko zeby taki zestawik sobie polaczyc.

 : Ide wiec do domku i na koniec lata robie sie na a la Hollywood Star :)
Dodatki naszyjnik i zegarek.
: To zdjecie tylem, tylko po to zeby pokazac guziki na plecach :)
: Spodnie mam troche za ciasne i za krotkie, ale ogolnie chyba wyszlo podobnie, prawda?
 :
Bluzka: The Limited Spodnie: GAP Buty i zegarek: Anne Klein Naszyjnik: Banana Republic

Could not agree more!

Obraz

Are you on Twitter?

Follow me on Twitter!

Dajcie znac jak macie wlasne konta to sie bedziemy nawzajem podpatrywac :)

Wordless Wednesday

Obraz
Hitting the pillow - my favorite part of the day! What's yours?

Giving Tuesday

Obraz

Wiesz, ze mieszkasz w Ameryce

Kiedy na miescie mamy wojsko i policje z otwartymi karabinami. Helikoptery nad glowa. Szukaja dwoch pozostalych shooter'ow. A ja musze dzisiaj metrem do domu wracac. Nie za bardzo na to czekam.

At least 12 dead in Navy Yard shooting; two possible suspects at large

I am a Mother

Obraz
: Dosyc smieszne i pewnie prawdziwe, chociaz nie rozumiem zdjecia z tym:
"What I think I do"
: Przyznaje, ze w te dni, kiedy jestem caly dzien z dziecmi, to juz od 15-stej zaczynam powoli liczyc ile jeszcze godzin do lozka dla dzieci...
No ale kto z nas tak nie ma?

Pol-glish

Od ponad miesiaca uczestnicze w postepowaniu zainicjowanym przed Departament Sprawiedliwosci,  przeciwko duzej firmie amerykanskiej. (Tak, to ten wazny klient, przez ktorego musze sie teraz inaczej ubierac :) Firma ma oddzial w Polsce i jest podejrzenie, ze doszlo tam do sytuacji naruszenia prawa antykorupcyjnego. Zostalam zatrudniona przez fime, zeby zrobic 'investigation' co tam sie wlasciwie dzialo i mam dostep do wszystkich maili wysylanych, przez Polskich pracownikow firmy w ostatnich 4 latach. : Nie bede pisac o tej sprawie, ani podawac wiecej informacji.  Attorney-client privilege. : Chcialam tylko napisac, ze jestem w szoku jak duzo uzywa sie jezyka angielskiego w codziennej pracy w tej firmie.  Czesto widze zdania typu: "Krzysiek, masz jakis update co do tego research'u?" Czasami do tego pisowania jest zupelnie zpolszczona, cos w stylu: "Krzysiek, masz jakis apdejt co do tego reserczu?" Wtedy zeby zalapac o co chodzi, musze sobie na glos cale …

You. Are. Welcome.

Nagranie z poczty glosowej goscia, ktory dzwoni i mowi, ze spozni sie do pracy.


Mommy Style

Obraz
Czas na taki przechodni Mommy Style.  Przechodni miedzy latem i jesienia. U nas jeszcze bardzo cieplo, tylko poranki sa chlodniejsze i juz trzeba dlugie rekawy miec.
: Tutaj wychodzialam z dwoma starymi kolezankami na kolacje. Nie zdazylo nam sie to od jakis 8 lat, wiec bylo bardzo milo. Wyjscie bylo do restauracji, wiec styl spodnicy i marynarki letniej akurat. Marynarka z J.Crew sprzed 5 lat. Pisalam o niej tutaj :)

: Wyjscie do pracy. Wspolpracuje ostatnio z duzym klientem i musze sie ubierac troche bardziej formalnie. Na przyklad tak. Marynarka i sukienka z Ann Taylor.

Znowu bardziej formalnie, ale spodnica we wzorki i pomaranczowa torba robily za  ciekawostki dla zarzucenia oka :)
: Z dodatkow tylko naszyjnik z Banana Republic. : Jak juz do czegos starego powracam, to caly czas mi sie chce chodzic. Tutaj ta sama marynarka, tylko z jeansami. W piatki robimy sobie Jeans Day i wtedy tak ide do pracy.
: Tutaj juz przejscie na jesienno-wrzesniowe kolory. Marynarka tez dosyc stara z…

Co czytac?

Odchodze ostatnio od czytania ksiazek fabularnych. Szkoda mi czasu, bo ciekawsze sa dla mnie dokumentalne. Czegos sie ucze. Cos poznaje. Uwielbiam biografie. Czytam nawet o ludziach, ktorych specjalnie nie znam czy lubie, jezeli tylko ksiazki zostana mi polecone jako dobrze napisane.

Na przyklad nigdy nie przypuszczalam, ze bede czytac biografie tenisisty Andre Agassi, "Open". Jednak ta ksiazka byla ~rewelacyjnie~ napisana. Bardzo polecam nawet osoba, ktore z tenisem nie maja nic wspolnego.  "Far more than a superb memoir about the highest levels of professional tennis, Open is the engrossing story of a remarkable life."

Wlasnie skonczylam tez biografie Barbary Walters,"Audition", z amerykanskiej telewizji. Znalam tylko jej nazwisko, ale nigdy nie widzialam jej w telewizji. Ksiazka byla bardzo ciekawa o jej zyciu i tym jak to bylo pracowac jako kobieta w telewizji w latach 70-tych. Jezeli kiedys wydawalo mi sie, ze potraktowano mnie w pracy niesprawiedliw…

Wordless Wednesday - Poranne Buziole

Obraz
Zaspane oczy, potargane wlosy. Taka pol-przytomnosc na twarzy. To wiekszosc z nas nad ranem. Uwazam jednak, ze te poranne buzki to samo zycie.  : Oto my nad ranem.

Nagrode glowna wygrywaja Zosia i Dimo. To kwintesencja porannych buzioli :) I love them both! Martina nie mam nigdzie zlapanego na zdjeciu.

W szkole

Obraz
Poczatek wrzesnia to czas powrotu do szkoly. Adas zaczal trzecia klase. Wow! Zawsze zadowolony i szczesliwy idzie do szkoly. (chociaz zadania domowe to inna sprawa :)   Klasa u Adasia wyglada tak.

Jest podzielona na kilka odzielnych czesci: kacik do czytania, wydzielona czesc na zajecia artystyczne, okragle stoliki na 4-5 osob na prace w grupach, wolna przestrzen z miekkim dywanem na wszysko inne, na przyklad czytanie na podlodze. Wszystko kolorowe, przyjemne. Takze dzieci sie caly czas przemieszczaja, pracuja albo same, albo w grupach. Jednym slowem, zajecia i wymagania sa na poziomie ich przedzialu wiekowego.



A w Polsce nadal mamy siedzenie dwojkami w lawkach przez caly dzien?
Jezeli tak, to nie dziwie sie, ze wiele rodzin stara sie jak najdluzej zwlekac z zaczeciem szkoly.
Tutaj do pierwszej klasy ida szesciolatki i nigdy nie slyszalam, zeby ktos mowil, ze to za wczesnie.