Posty

Wyświetlanie postów z kwiecień, 2011

Florida

W sobote wyjezdzamy na tydzien na Floryde. Adas ma przerwe wiosenna w szkole.

Jak zawsze ciezko mi sie wyrwac z pracy, ale przestawilam priorytety i wole zeby Adas mial wspomnienia z wakacji z rodzina. Praca nie ucieknie.

Jak wroce to moze w koncu wszystkim powiem o naszych fasolkach. Za dwa tygodnie bedziemy miec za nami pierwszy trimester. Jak na razie wszystko idzie dobrze, chociaz mialam pare chwil paniki. Lekarz jest bardzo zadowolony z rozwoju ciazy.

Musze zalaczyc jakies zdjecie - spdnie moge nosic tylko ciazowe - chociaz aparat zaginal na ostatniej wycieczce, i musimy zakupic nowy.

Pisze z telefonu, znowu...

Zagadka - O czym te blizniaki rozmawiaja?

Obraz
Ja stawiam na zgiubiona skarpetke, cos w tym stylu:

A: Co sie stalo z Twoja skarpetka, masz tylko jedna.
B: Nie mam pojecia! Dopiero co mama mi zalozyla i juz jej nie mam. Czy Ty przypadkiem nie zabrales jej?
A: Oczywiscie, ze nie! Jak mozesz mnie w ogole podejrzewac.
B: Tylko zartuje! Ale na powaznie musimy jej poszukac bo mama bedzie sie denerwowac.
A: adadaddaadaa :)
B: adaddaddaddaaa :)


Ps. Moja kolezanka z pracy stawia na to, ze oni dyskutuja o tym co jest w zamrazalce :)