Posty

Wyświetlanie postów z sierpień, 2016

Migawki tygodnia

Obraz
1. Martin smiejacy sie przez sen.  Mowie o pelnym smiechu na glos a nie tylko usmiechaniu sie. Ciekawe co mu sie snilo ale na pewno cos przyjemnego.
2. Kropelki do oczu dla Adama -- i glupawka bo on sie boi.
3. Zosia ktora poszla w nocy do ubikacji i przestraszyla mnie tak ze prawie krzyknelam. Ja wlasnie wyszlam na korytarz a ona tam stoi bez ruchu jak jakis duch. 
4. Adam zmeczony jak kon po westernie :) Lezy wieczorem na sofie i nie moze sie ruszyc. Dzien mu zlecial na 4 godziny na pilce noznej, 3 godziny na basenie i 1 godzine na karate.
5. Dimo ktory rano sie smieje i mowi, ze ja chodzilam po sypialni w nocy i mowilam (po polsku): Idziemy, idziemy!
6. Adam jako 11-sto latek! 

Na mojej polce

Obraz
Mam u siebie na polce pare kosmetylkow bez ktorych nie moge zyc. Pare z nich odkrylam stosunkowo niedawno.


Od lewej: 1. Dry shampoo.  Czyli szampon na sucho w spreju. Nie wiem kto wymyslil to cudo ale swietne. Zawsze mylam wlosy codziennie. Nie ze chce, ale MUSZE. Ale nienawiedze ich ukladac. Wiec teraz dzieki temu szamponowi moge myc co drugi dzien - yay! :) Po prostu rano dajemy sprej po wlosach, po paru minutach czeszemy i viola - wlosy jak po myciu a ukladac nie trzeba.


2. Keratin Leave-in Tez do wlosow.  Spray z keratyna.  Jedeny produkt po ktorym moge rozczesac wlosy. Wystarczy psiknac na mokre wlosy i jest super :)
Jeszcze co do wlosow to mam wlasnie nowa fryzure. Co pare lat mam ochote na krotkie wlosy i wlasnie mi ta ochota przyszla.




3. Ta mala brazowa buteleczka to  Clarnis  Radiance-Plus Golden Glow Booster czyli koncentrat to opalania. Roznica jest taka ze dodajemy tylko pare kropel i mieszany z naszym balsamem. Jak widzicie jest to mala buteleczka, ktora latwo zabrac w podroz n…

This is LIFE!

Obraz
To jest dla mnie ZYCIE!

:
Wiecie co to znaczy??? Tak, jade do Nepalu! Juz w pazdzierniku.


:
Poniewaz wyjazd do Nepalu to jest trekking po nizszych Himalajach to troche cwicze. Biegam, chodze, cwicze z Ewa Chodakowska.


Ps. Bosze, musze schudnac 5kg -- troche za duzo cialka :)

:
A za dwa tygodnie spelniamy nasze marzenie i jedziemy w gory (lokalne) ale z przyczepa kampingowa. Zawsze chcialam to zrobic -- zobaczymy czy to faktycznie taka fajna zabawa jak sie wydaje.  Zdam relacje. Taka bryke nam zabookowalam :)


:
Pomimo ze mam fajna prace, kariere, lubie moje biuro i mam duzo planow na jego rozwoj to to jest wlasnie dla mnie ZYCIE. Life is so good!

We are back!

Obraz
Jestesmy w domu ale jestem zbyt zmeczona zebyc cos pisac. Potrzebuje teraz wakacji zeby odpoczac po wakacjach. :)
Bylo duzo wrazen ale najlepsze bylo spotkanie Patryka (naszego bratanka/kuzyna :)
LOVE!