Posty

Wyświetlanie postów z marzec, 2015

W naszej apteczce

Obraz
:
Moje dzieci nie choruja (odpukac). W calym swoim prawie 4 letnim zyciu, Zosia byla tylko raz na atybiotykach na zapalenie ucha w wieku 18 miesiecy. Martin nigdy nie bral antybiotykow. Adas byl pare razy w wieku 2-3 bo mial wielokrotne zapalenie ucha. Ogolnie u lekarza jestesmy raz na rok, tylko na badanie roczne kontrolne.
:
Nie znaczy to jednak, ze dzieci nie maja przeziebien. Owszem raz na rok, gdzies kolo jesieni lub wiosny przyplacze sie nam jakies przeziebienie. To gdzies jest wlasnie teraz. Pogoda zaplatana raz cieplo raz zimno, jakies wirusy sie panosza. W czwartek Zosia i Martin zaczeli kaszlec, w piatek mieli 38 goraczki. Widac bylo, ze slabo sie czuli bidulki. W nocy slabo spali, bylo kaszlenie i wstawanie zeby pic wode.
:
Wyciagamy wtedy nasza zaufana apteczke dla dzieci. W naszej dzieciecej apteczce mamy tylko te cztery rzeczy:

1. Termometr 2. Gruszke do nosa 3. Lek na goraczke 4. Saline spray czyli roztwor solny do nosa.
 :
Jezeli dzieci maja goraczke powyzej 38 stop…

Niebeski Fartuch

Obraz
Najpierw pare slow o mnie: Nie umiem gotowac! Nie lubie gotowac! Mecze sie i nudze przy garach! Jedynie raz na ruski rok (ok. dwa razy w miesiacu) lubie sobie poeksperymentowac. Szukam ciekawych przepisow i probuje. Oczywiscie, ciekawe przepisy wymagaja specjalnego wyjscia do sklepu, zeby wszystkie skladniki i przyprawy miec pod reka. Czesto powoduje to, ze nie mam czasu i nie chce mi sie nawet zabierac. : Az do teraz!
Znalazlam Niebieski Fartuch - Blue Apron
Rewelacja!
Wybiera sie ulubiony przepis lub dwa na stronie jeden z 4-6 dostepnych na dany tydzien.
W wybrany dzien dostarczone jest do domu pudlo ze wszystkimi skladnikami i przepisem.
Wszystko juz jest pod reka zaczynajac od miesa a konczac na przyprawach, sosie i dodatkach.
Jedne co trzeba zrobic to poswiecic 30-40 minut zeby samemu ugotowac.
:
My zamawiamy tak dwa obiady w tygodniu, ktore przyjezdzaja do nas we wtorek (dzisiaj).
Nie moge sie doczekac, zeby pojechac do domu i zobaczyc co tez na mnie czeka do gotowania.
:
R…

Caly marzec tylko o pogodzie, ale coz tu innego mowic gdy....

Pierwszy dzien wiosny i co pada? Snieg pada! pic.twitter.com/NRomFc8vx0
— Mama Adasia (@mama_adasia) March 20, 2015

Search terms

No dalej, przyznac sie, kto tu wpadl na moj blog szukajac po tych zwrotach.
Zawsze mnie to rozbawia jak czytam czego ludzie szukali a tym bardziej, ze znalezli po tych zwrotach mojego bloga:
1. Ile kosztuja sandaly w Japonii. (Ja sandal w Japonii nie kupowalam, wiec sorry ale nie wiem ;) 2. Do kogo podobni synowie. (Hmm, to mnie chyba :) 3. Plaszcz nietoperz (??? - znaki zapytania moje, nie mam komentarza :)
4. Spelniona zawodowo mama. (Tak to ja! Dziekuje.)
5. Nie zwariowac po transferze. (No wlasnie nie zwiariowac)
6. Kuchnia w domkowie moa. (Nie wiem co to znaczy).

Krasnale w przedszkolu

Obraz

I like the way I am - so sue me!

Obraz
:
Tak sie zlozylo, ze nigdy sie nie przejmowalam moja waga czy figura. Latwo mi bylo utrzymywac stala wage i nie musialam o tym myslec. Czy tez sie odchudzac. Nie chcialam i nie lubilam cwiczyc. : Az do zeszlego roku. Nagle zobaczylam ze mam walki na brzuchu (patrz zdjecie ponizej).  "Oponke" na biodrach.  I moze jakies dodatkowe 5 kilo tluszczyku. Nie, ze jakis dramat, ale nietypowe dla mnie i chcialam sie tego pozbyc. : Coz, jak czlowiek na prawie 40-stke na karku (za 4 miesiace) to kilogramow nie zrzuca sie w ciagu tygodnia. Od roku wiec regularnie chodze na silownie. I po raz pierwszy w zyciu jestem w najlepszej kondycji fizyczniej EVER. Pierwszy raz w zyciu mam miesnie. Jak cwicze co 2 dni po  45 min intensywnego treningu to troche juz czuje (i widze).  Jest dobrze!  : Nigdy nie myslalam, ze bede jeszcze na tym blogu zalaczac zdjecia mojego brzucha. Na przestrzeni lat i paru ciazy troche sie tego zebralo. Teraz jednak znowu was pomecze :) Tylko tym razem, nie tak ja…

Z zima nam do twarzy :)

Nasz domek caly zakopany. Odsniezanie pelna para. Ciezko uwierzyc ze mamy polowe marca. pic.twitter.com/ZKKqtXb409
— Mama Adasia (@mama_adasia) March 7, 2015