Posty

Wyświetlanie postów z marzec, 2017

My Buddy!

Obraz
Adam ma obecnie 11 i pol lat :) Nie pisze o nim duzo ale nie znaczy to, ze nie jest on waznym i fajnym czlonkiem rodziny. Jest w tym wieku, ze mozna juz z nim robic wiele rzeczy, na ktore Sophia i Martin sa jeszcze za mali. Czasami wiec dzielimy sie na dwie grupy i Adam jest w mojej paczce. He is my partner in crime! :) Mamy tyle pomyslow i planow, ze ciezko nadazyc. Obecnie najbardziej go cieszy podrozowanie, wspinanie i inne outdoors activities.


:
Czyta ksiazki o aktywanych nastolatkach.  Na przyklad ta:  No Summit out of Sight: The True Story of the Youngest Person to Climb the Seven Summits Bylam z nim na prezentacji ze wyprawy na Kilimanjaro i mamy w planach za jakies 2 lata. Latem ja i Adam wybieramy sie na wyprawe kajakowa poprzez parki narodowe w Wyoming. Dimo z dziecmi mlodszymi dolaczy do nas pozniej. Planujemy tez wiele wyskokow namiotowych, rowerowych, wedrowkowych. Chodzi na kurs wspinaczki [rock climbing] (chociaz jest tam tak ciezko, ze raz chce chodzic, raz chce konczy…

Na zakupach

Obraz
Po czym mozna poznac ze idzie wiosna? Ano po tym ze wybieram sie na zakupy, kupuje hurtowo i do tego kolorowo. Tak wlasnie bylo w zeszym tygodniu kiedy to weszlam do sklepu Banana Republic i wyszlam z nareczem rzeczy. A bylo to tak.
:
Wzielam tyle rzeczy do przymierzalni. Jakie wszystko kolorowe i wzorkowe! Ah wiosna idzie :)

:
Pierwsza byla sukienka typu wrap.  Nie lubie jak sukienki (i spodnice) sa za krotkie. Ta byla w sam raz. Biore!
:
Na to czerwona marynarka. Tez biore!

:
Moze pamietacie z zeszlego roku ze lubie kwiaty stad te spodnie. Ale raczej to juz za bardzo.  Nie czulam sie za dobrze. Nie biore!


:
Z ta sama marynarka. Spodnie zostaja w sklepie. Marynarka idzie ze mna do domu.

:
Tutaj jeszcze inne spodnie w kwiaty. Podobaja mi sie ale nie jestem do konca przekonana. Wzielam je bo byly smiesznie tanie na przecenie. Biore!


Zolta bluzka. Chyba nie za bardzo z tymi spodniami ale fajna bedzie do jeansow czy ciemnych spodni. Biore!

:
Zielna bluzka bardzo mi sie podobala ale nie …

About My Husband

Obraz
Nie raz, nie dwa sobie myslalam jakie to ja mam szczescie zyc z normalnym, fajnym facetem przez te wszystkie lata. Przeciez jak sie poznajemy, jestesmy mlodzi, bez dzieci i obowiazkow to nigdy nie wiadomo jak to pozniej wyjdzie "w praniu." U mnie w praniu okazalo sie ze mam ogromne szczescie.
:
Na przyklad. Moj maz nigdy nie zapomnia o zadnych urodzinach, rocznicach i innych waznych datach. To mnie juz sie bardziej zdaza. On pamieta o wszystkich, nie tylko naszej czworce, ale tez o rodzicach, rodzinie siostry, przyjaciolach -- zawsze do wszystkich dzwoni z zyczeniami na wszystkie urodziny, rocznice i inne daty.  Dla przykladu, tydzien temu na 8 marca mial kwiaty dla wszystkich Pan w domu czyli mnie, mojej mamy i naszej niani.  Trzy bukiety kupil. Takie male a przyjemne.
:
Oprocz tego. Nigdy sie nie kloci. Nie gniewa sie. Zajmuje sie domem i dziecmi jak zaden facet ktorego znam. W weekendy zabiera rano dzieci gdzies do parku zebym ja mogla pospac.
I rany jak on umie (i lubi)…

Twist and shout!

Obraz
Uczymy sie teraz w przedszkolu o Beatles'ach, spiewamy ich piosenki i tanczymy. Nic wiec dziwnego, ze jak przychodzimy do domu to chcemy dalej z zespolem leciec. Wiec dzieci prosza zeby mama (lub tata) wlaczyli muzyke i oni juz reszta sie sami zajmuja :)
: W przelocie mozna uchwycic takie obrazki. Martin na perkusji. Sophia na gitarze plus spiew i taniec :)