Posty

Wyświetlanie postów z grudzień, 2015

2015 - You Were Good to Me!

Obraz
Dobiega konca rok 2015. Prawie 12 miesiecy temu, w styczniu, zrobilam sobie pewne postanowienia na rok 2015. Oto one:
Gym 2-3 a week More fun and adventuresMore patience, love and kindness Lose 5 kg More public speaking engagements Increase income by 30%Get to intermediate level on French languageSign up for swim classesVolunteer to help othersBe brave and unafraid!
Rozlicze sie teraz  tego co mi sie udalo, a co nie bardzo.
:
Gym 2-3 a week Wiekszosc roku mi sie udawalo.  Mialam pare przerw ze wzgledu na kontuzje, problemy z kregosluplem i troche lenia, ale wiekszosc mi wyszlo. Ogolnie jestem zadowolona bo caly rok bylam aktywna nie tylko na silowni ale tez w naturze, na rowerach etc .
:  More fun and adventures Chyba tez sie udalo.  Mialam tutaj na mysli fajne wyjazdy i przygody i mielismy ich pare w tym roku. Najlepszy byl nasz wypad do Islandii.




Zaczelam sie tez bawic w nowy sport plywania na deskach na stojaco: paddle-boarding, so fun!



:
More patience, love and kindness Stwierdzam ze to …

Prawie Swiata -- Co Ubrac?

Obraz
Zostalo pare tygodni do Swiat. Czy jeszcze ktos oprocz mnie zastanawia co ubrac na ta okazje? Okay, pewnie nie :) : Jakby jednak ktos szukal inspracji to bawiac sie na Polyvore stworzylam piec zestawow w zaleznosci od wieku i stylu. Wszystkie zestawy moglabym sama ubrac bo kazdy jest prosty a mi sie wlasnie minimalistyczny styl podoba.
:
Mozemy zaczac od zestawu, ktory chyba bedzie najbardziej pasowal mlodej osobie. Widze w tym 20-stki i 30-stki. Mam podobna spodnice w szafie i byc moze sama sobie cos takie zbroje na jeden dzien Swiat :)



 :
W  tym zestawie tez widze mlode osoby. Bardzo mi sie podoba prosta elegancja.  Praktycznie to dodatki a nie rzeczy w kazdym tym zestawie robia wrazenie swiateczne.


:
Ten trzeci zestaw widze na osob w przedziale 30-40 lat. Znowu bardzo proste linie, kolory i tylko buty i dodatki bardziej odswietne. Moglabym spokojnie w czyms takim spedzac Swieta.



:
Ten retro zestaw moze byc dla osob w przekroju 40-50 lat.  Ale tez mlodszym pania moze sie taka retro…

We are ready!

Obraz
:
Dla nas dekoracje na Swieta to wiecej niz tylko Choinka.
Wyciagam moje pudla i dekoruje caly dom.
My juz jestesmy gotowi.
A wyglada to tak.

:

Stol w pokoju jadalnym.


:
Kominek.




:
Stolik przy wejsciu do domu w holu.


:
Odliczanka ktora powiesilam w kuchni przy stole, ktora dzieci (czyt. Adam) wymazuje i wpisuje co dzien.

: Ganek przed domem - swiatelka i dekorowane drzewka.
: Stolik w salonie tuz przy choince. Zdjecia ciemne i dekoracje lepiej w swietle dziennym wygladaja. 


:
No i na koniec sama choinka!






Merry Christmas Friends!

Good Night!

Obraz
Pamietacie jak robilam posty o poszczegolnych pokojach w domu.
Tutaj bylo o sypialni i jak wygladala za starych wlascicieli i tuz po przeprowadzce.
:
Zrobilismy w koncu wymiane mebli i dokupilam pare dodatkow.
Lozko jest wielkosci "king" i nareszcie mozna sie rozlozyc wygodnie.
Chcialam miec taka sypialnie jak w Hiltonie.
I teraz sie tu czuje jak w piecio-gwiadkowym hotelu :)
:
Life (and sleep) is good!