Posty

Wyświetlanie postów z wrzesień, 2010

Negative

"I am sorry, your blood test was negative, you are not pregnant".

:(

If you are going to San Francisco...

Obraz
10 lat temu, w czasie moich ostatnich studenckich wakacji, spedzilam cale lato w San Francisco. Pracowalam jako kelnerka w podrzednej restauracji. Wynajmowalam pokoj z innymi studentami. Zachwycalam sie atmosfera miasta, czulam sie troche hippie'sowsko i caly czas podspiewywalam sobie ta piosenke. Bo San Francisco bylo mekka ruchu hippisow. Odrzucalam normy spoleczne oparte na konsumpcji, rywalizacji i materializmie.

:
:
:

Za tydzien wyjezdzam sluzbowo do San Francisco na coroczne spotkanie prawnikow ze wszystkich amerykanskich oddzialow mojej firmy. Zatrzymamy sie w ponizszym ekskluzywnym hotelu (zamku?!). Spedze pare dni z najbardziej wzietymi i zarazem zawzietymi prawnikami w kraju. Pewnie tez najbogatszymi. Czyli definicja konsumpcji, rywalizacji i materializmu!


Czuje, ze sie sprzedalam :(

Czekanie

Obraz
Lekarze zrobili swoje, teraz czkamy na matke nature zeby wziela sprawy we wlasne rece...dlugie 14 dni...

RE: Ketchup trousers

Prawdziwa (i zalosna) historia z mojej firmy. Czytaj od dolu ta wymiane maili pomiedzy prawnikiem (zarabiajacym 160,000 funtow rocznie) i jego sekretarka (zarabiajaca 25,000 funtow rocznie).


-----Original Message-----
From: Amner, Jenny
Sent: 03 June 2005 10:25
To: Phillips, Richard
Cc: *LON - ALL USERS 3RD FLOOR
Subject: RE: Ketchup trousers

With reference to the email below, I must apologise for not getting back to you straight away but due to my mother's sudden illness, death and funeral I have had more pressing issues than your £4.

I apologise again for accidentally getting a few splashes of ketchup on your trousers. Obviously your financial need as a senior associate is greater than mine as a mere secretary. Having already spoken to and shown your email and Anne-Marie's note to various partners, lawyers and trainees in ECC&T and IP/IT, they kindly offered to do a collection to raise the £4. I however declined their kind offer but should you feel the urgent need for the £4, …

Wyszukiwarka

Bardzo lubie sprawdzac w jaki sposob ludzie wpadaja na mojego bloga. Duzo odwiedzin jest po prostu porzez inne blogi. Czesc czytelnikow wpada jednak do mnie porzez wyszukiwarke google. Ponizej jest lista czego ludzie wyszukuja a w odpowiedzi google podaje linka do mojego bloga. Zawsze mnie to rozbawia.

1. "mikrocja" - to akurat rozumiem, pisalam pare razy o mikrocji ucha Adasia i operacji ktora przeszedl, wiec sie nie dziwie, ze google podpowiada mojego bloga.
2. "zabawa dla dwulatka" - tutaj to google ma jakies trzyletnie opoznienie, ja mam juz tylko zabawy dla pieciolatka.
3. "jak sie opisac" - czemu odwiedzaja mnie ludzie, ktorzy nie wiedza jak sie opisac?
4. "pani profesor" - duzy znak zapytania, nie wiem co mozecie u mnie znalezc na ten temat.
5. "tańcz jakby nikt nie patrzył" - no ladnie, to mam reputacje.
6. "fryzury victorii beckham" - nad tym to juz rzewnie zaplakalam.

I can't live without my...

Obraz
Jestem "znana" z tego, ze potrafie wejsc do sklepu z kosmetykami i wyjsc godzine pozniej o $500 dolarow ubozsza. Z moich kosmetycznych podbojow wybralam wiec pare ulubiencow, bez ktorych ciezko mi teraz zyc.

Krem nawilzajacy Lancome Absolute. Po wczesniejszym wyprobowaniu kremow Estee Lauder and Diora, jest to pierwszy krem, ktory naprawde zmienia jak skora wyglada i sie czuje, zmiane widac juz po paru dniach.


Maseczka Estée Lauder Idealist Dual-Action. Rozgrzewajaca maseczka (Micro Dermabrasion and glycolic acid peel) ktora glebokow oczyszcza i wygladza skore, w 5 minut zdejmie Ci z twarzy 10 lat.



Estée Lauder Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher, czyli wygladzacz porow. Po tym serum, nakladanym przed kremem, skora jest prawie taka jak w nazwie: Idealana!


Kiedys weszlam do Sephory i wprost sie zapytalam jakich kosmetycznych trikow uzywaja gwiazdy na make-up, zeby twarz wygladala tak naturalnie rozswietlona - powiedzmy jak Jennifer :)


Odpowiedzia bylo Photo Finish Foundation …

the dreams that you dream of

Obraz
He lies next to me, asleep with his delicate hair and beautiful face. I still can't get enough. He is my son. I would have a thousand more of him, if I could.

Miracle of being born

Obraz
Relacje z porodu w domu takie jak ta zupelnie rozpuszczaja mi serce. A zdjecia takie jak w tym poscie budza najglebsze uczucia macierzynskie. Nic na tym swiecie nie da sie porownac z uczuciem kiedy widzisz i przytulasz swoje dziecko po raz pierwszy - czas kompletnie staje w miejscu a serce eksploduje.

Mam nadzieje, ze bedzie mi jeszcze dane to odczuc. Bardzo nad tym pracujemy: Dimo, ja i ....... grupa lekarzy i pielegniarek :) W tym miesiacu przechodzimy przez IUI - intra-uterine insemination. Tlumaczyc jak to wyglada nie bede - ciekawych prosze zapytac Dr. Google, ale trzymajcie kciuki, prosze.