Zagadka - O czym te blizniaki rozmawiaja?



Ja stawiam na zgiubiona skarpetke, cos w tym stylu:

A: Co sie stalo z Twoja skarpetka, masz tylko jedna.
B: Nie mam pojecia! Dopiero co mama mi zalozyla i juz jej nie mam. Czy Ty przypadkiem nie zabrales jej?
A: Oczywiscie, ze nie! Jak mozesz mnie w ogole podejrzewac.
B: Tylko zartuje! Ale na powaznie musimy jej poszukac bo mama bedzie sie denerwowac.
A: adadaddaadaa :)
B: adaddaddaddaaa :)


Ps. Moja kolezanka z pracy stawia na to, ze oni dyskutuja o tym co jest w zamrazalce :)

Komentarze

  1. o skarpetce, to jasne jak slonce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile to temetow mozna poruszyc na jednym da:)))))))))))
    Ola - bardzo sie cieszymy, trzymamy kciuki i gratulacje!
    Buziaki dla Fasolek i starszego brata:)
    pa
    Karolina i chlopaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty