Nowosci z Kuchni

Wprowadzamy ostatnio duzo zmian do naszej kuchni, diety i zywnosci. Ale o tym w nastepnych postach.

Teraz tylko o kuchennych nowosciach technicznych. W zasadzie, obiektywnie to zadne nowosci, istnieja od lat, ja jednak nigdy nie mialam i dopiero teraz odkrywam i bardzo sie nimi ciesze.

Pierwsza nowosc, ktora robi kariere w naszej kuchni to sokowirowka.
Codzinnie robimy przerozne soki. Zarowno owocowe jak i warzywne. Albo mieszane. Adas uwielbia i nawet nie zdaje sobie sprawy, ze razem z pomaranczami i jablkami, wciskamy tam tez marchewki, seler, brokuly i nawet swiezy szpinak. Jakos nigdy nie przyszlo mu jeszcze do glowy sie zapytac, czemu sok wyglada tak zielono :)

Mniam!


Drugim ulepszeniem w naszej kuchni jest "breadmaker" - czyli wypiekacz chleba.

Praktycznie codziennie pieczemy swiezy chlebek. Probujemy nowe przepisy, rozne ziarna, rozne maki, rozne dodatki. Ogolnie to jest to tak proste w obsludze, a wychodzi tak pyszny i pachnacy chleb, ze nie wiem czemu wczesniej tego nie kupilismy. Najbardziej mi sie podoba to, ze mozna wrzucic wszystkie skadniki wieczorem i tak zaprogramowac wypiekacz, zeby miec swiezy i cieply chleb na sniadanko. Mniam, mniam!

A czym Wy sie cieszycie w waszych kuchniach?

Komentarze

  1. ja lubię woka a moją najlepszą przyjaciółką od remontu w 2006 jest zmywarka, nie wiem jak ja mogłam wcześniej się bez niej obyć?
    O sokowirówce marzę już jakiś czas, podobnie jak o ekspresie do kawy z młynkiem.
    pozdrawiam Ania K.Jelenia Góra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wypiekacz narobil mi smaka. Ja u siebie nadal ciesze sie moim wloskim ekpresem do kawy - kawusia wychodzi mocna i taka pachnaca.
    Caluski, RK

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja lubie moj slow cooker - wolnowar. Pozdrawiam z Arlington, mam coreczke w wieku Twojego synka, mlodsza o pare miesiecy. Daj znac czy macie ochote na nowa znajomosc! Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciesze sie z Dawida, ktory swietnie i chetnie gotuje:) Piekarnik chodzi niemal non-stop. Chlebek tez robimy czasem domowy, pyszny.
    Gotowanie - na tym etapie zycia - jest chyba bardzo odprezajace, nie wspominajac o satysfakcji z komplementow znajomych.
    A z gadzetow, to moj ulubiony jest blender, zuzywam niemilosiernie do robienia mlecznych koktajlow lub zup-kremow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za ciekawe podpowiedzi!

    Magdaleno z Arlington, dzieki za wizyte i pewnie, ze tak, ze fajnie bylo byc cos zorganizowac dla dzieci! Napisz prosze na mojego maila: krzeminska@gmail.com


    Ula, milo Cie "widziec" - zgubil mi sie gdzies link do zdjec malej Zosi, chetnie bym podpatrzyla jak rosnie. Mozesz mi podac jeszcze raz (moze mailowo) razem z jakimis wiadomosciami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypiekacz chleba zatem czas kupic! Ide szukac dzis w slepie!

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry MARKETING to ja Hiszp/Anka z firmowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mojej liscie "must have" aktualnie mam:

    ~Dyson DC23 Animal
    ~czerwony czajnik Prestige Deco+ 4-kanapkowy toster w komplecie
    ~maszyna do chleba
    A z gadzetow kuchennych ktore posiadam i lubie to steamer i robot z wieloma funkcjami:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty