Kontuzja i lekarze

Od tygodnia nosze reke na temblaku (tak sie mowi?) a w niedziele wyladowalam nawet z nia u lekarza w Urgent Care.
Jak pisalam wczesniej chodze czesto na silownie i coraz ciezej cwicze.
W zeszla srode chyba przegielam z ciezarkami, bo na nastepny dzien zaczal sie starszny bol w ramieniu. 
Czy tez w pierscieniu rotatorow, jak mowi ten obrazek.
Dokladnie tam gdzie jest kropka na zdjeciu.

Jak mowie straszny bol to nie przesadzam, obojetnie czy ruszalam reka czy nie, to bolalo tak ze myslam, ze sobie cale to ramie obetne.
Noce byly najgorsze i wlasnie po nieprzespanej nocy w sobote, w niedziele rano zostalam zawieziona do lekarza.
Lekarz powiedzial,  ze to naderwanie miesnia i mam sie oszczedzac az do zagojenia.
A ja juz zglupialam i myslalam, ze moze reka jest zlamana (tylko od czego) i dlatego tak boli.
Nigdy nie przypuszczalam, ze zwykla kontuzja moze tak bolec.
:
Na dzisiaj nadal nie moge ruszac reka (ani chodzic na silownie :( ale juz mnie tak nie boli jak jej nie ruszam.
Jednak jak podnosze do gory czy boku to nadal potrafi tak zabolec jakby mi ktos noz w miesien wbijal.
:
Poniewaz ja cwicze dopiero jakies 6 miesiecy, nie mialam wczesniej zadnych kontuzji.
Oprocz zlamanej nogi w wieku 8 lat (ktory to bol jest porownywalny z tym co czulam teraz).
Pytanie wiec do sportowcow wsrod czytaczy, czy to normalne ze mozna miec taki bol od tygodnia od zwyklego przegiecia z cwieczeniami czy tez powinnam szukac innego lekarza?
Wam tez sie cos takiego zdarzalo?




Komentarze

  1. Ola, poczekaj jeszcze tydzien, ale pozniej to do drugiego lekarza sie zapisz. Buziaki, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi się Pani uzbroić w cierpliwość, to będzie jeszcze chwilę bolało (nawet miesiąc).. Ja sama nie miałam takiego problemu, ale naderwanie może się zdarzyć nawet przy okazji jednego ruchu (np. mój tato naderwał sobie mięsień brzucha kichając sic!), więc co dopiero na siłowni.

    Nie musi Pani szukać innego lekarza, raczej się nie pomylił. Jak ból już mija, to znaczy, że wszystko idzie w dobrą stronę :) ale na kontrolę za tydzień warto się wybrać.

    Dużo zdrowia życzę! Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bidulka :-(
    Nie wiem jak z naderwanie., ale moja mama jak miala potluczone ramie to mowila, ze bol silniejszy niz jak miala zlamana reke :-(
    Trzymaj sie i odzywaj czesto!

    OdpowiedzUsuń
  4. OK, dziekuje za porady. Po dwoch tygodniach reka zaczela sie ruszac bez bolu. Boje sie isc na ciezarki (jeszcze poczekam) ale na zumbie juz bylam. Life is good.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty