Nowa praca

Cos malo mnie tutaj ostatnio.
Musze wrzucic pare postow o tym co sie dzialo - mielismy fajne wyjazdy i przygody.
Oprocz tego dostalam tez oferte nowej pracy.
Nie szukalam niczego nowego, oni sami sie do mnie zglosili i tej firmie bardzo zalezalo na mnie i w koncu przyjelam ich oferte i zaczynam we wrzesniu.
Bede wspolnikiem w kancelarii prawnej ktora ma ponad 300 pracownikow.

:

Czasami sama nie moge sie nadziwic jak ta moja kariera sie potoczyla w Stanach.
Pozycja wspolnika to marzenie kazdego (albo prawie kazdego) prawnika. 
Niektorzy musza czakac ponad 10 lat zeby zostac wspolnikiem.
Niektorzy nigdy nie zostaja wspolnikiem.
Ja zostalam po siedmiu!


:

Moja recepta na sukces to:

1. Pewnosc siebie -- prawdziwa lub udawana, nie ma znaczenia. Jak ktos wie o czym mowie to wie :)
2. Determinacja -- nic samo sie nie zrobi, trzeba poswiecic czas i wlozyc troche wysilku.
3. Ambicja - czyli wiedziec gdzie idziesz, gdzie chcesz byc, co robic na tej drodze zwanej zyciem. 

Popularne posty