Mommy Style

Dawno juz nie bylo Mommy Style.
Nie robie juz zdjec, ale mialam jeszcze pare na aparacie.
Wiec wrzucam, zeby sie nie "zmarnowaly"

:
Moje ulubione tego lata biale jeansy.


I naszyjnik, ktory nosilam doslownie co drugi dzien.
Kupilam go tutaj.
Tak mi sie podobal, ze mam rowniez ten sam ale w odcieniu srebra.

:
Tutaj dosyc stara sukienka z Ann Taylor.
Zarowno sukienka jak i marynarka sa z lnu i czesto pod koniec dnia niestety jest wszystko wygniecione jak "psu z geby"
Ale len dobrze sie nosi latem.
Jak sie ktos dobrze przyjrzy to mam ten sam naszyjnik co wyzej.
Mowilam!


:
Jeszcze inna sukienka z Ann Taylor.
Moglam zrobic zdjecie bez marynarki bo sukienka ma fajne kolor-block wzor.
:
Oh to zdjecie musi byc jeszcze z wiosny, bo tak na grubo jestem ubrana w tych rajstopach itd.
Moja ulubiona marynarka "moto" od Ann Taylor.
Juz ja wyciagnelam z moich jesienno-zimowych rzeczy i na pewno bede ja tego roku tez nosic.

:
I tutaj szybka zmiana klimatu.
Zjdecie przed wyjsciem z mezem na kolacje pare tygodni temu.
Zdjecie z telefonu, wiec troche dziwne.
Sukienka od Ann Taylor z tego sezonu (matko, ile ja mam tych rzeczy z tego sklepu).
Buty niewyrazne, ale moje ulubione na wyjscie.
Tak, tez z tego samego skelpu. Torebka tez.


:
Nic specjalnego.
Ta bluzeczka w zebre czesto nosze.



:
Nie lubie takiego stylu.
Pamietam, ze nie czulam sie dobrze.
Nie lubie tak na czarno (czy jak tutaj granatowo) sie ubierac.
Chyba mialam jakas marynarke ale juz nie wiem.



:
Moj klasyk styl.
Marynarka, buty na plaskim i spodnie do kostki.
Signature look :)

:
I na koniec moda Japonska.
Najnowsze kimono dla niej i dla niego :)
Zdjecie robione w piewszy poranek w Tokyo jak bylismy pol-przyptomni ze zmeczenia i zmiany czasu.
Kimona sa w wiekszosci hoteli podawane jako szlafroki.
:)

Popularne posty