2015 - You Were Good to Me!

Dobiega konca rok 2015.
Prawie 12 miesiecy temu, w styczniu, zrobilam sobie pewne postanowienia na rok 2015.
Oto one:

  • Gym 2-3 a week
  •  More fun and adventures
  • More patience, love and kindness 
  • Lose 5 kg 
  • More public speaking engagements
  •  Increase income by 30%
  • Get to intermediate level on French language
  • Sign up for swim classes
  • Volunteer to help others
  • Be brave and unafraid!

Rozlicze sie teraz  tego co mi sie udalo, a co nie bardzo.

:

Gym 2-3 a week  
Wiekszosc roku mi sie udawalo. 
Mialam pare przerw ze wzgledu na kontuzje, problemy z kregosluplem i troche lenia, ale wiekszosc mi wyszlo. Ogolnie jestem zadowolona bo caly rok bylam aktywna nie tylko na silowni ale tez w naturze, na rowerach etc
.

:
 More fun and adventures
Chyba tez sie udalo. 
Mialam tutaj na mysli fajne wyjazdy i przygody i mielismy ich pare w tym roku.
Najlepszy byl nasz wypad do Islandii.




Zaczelam sie tez bawic w nowy sport plywania na deskach na stojaco: paddle-boarding, so fun!



:
More patience, love and kindness 
Stwierdzam ze to postanowienie bylo nie do zmierzenia.
Trzeba jakos bardziej konkretnie do tego podejsc, bo nie jestem w stanie powiedziec czy to sie udalo.
Chociaz sie staralam.
:

Lose 5 kg
NIE udalo nie.
Nie schudlam nawet 1 kg. 
Bo odpuscilam sobie.
Skonczylam 40 lat w tym roku i nie bede sie zarzynac zeby wygladac jak modelka.
Jestem aktywna, mam ta sama wage od lat, wiec skreslam to postanowienie z listy.

:

More public speaking engagements
Pisalam tutaj kiedys o moich "problemach" z publicznymi wystapieniami.
 W tym roku mialam pare sukcesow w tym kierunku.
Zrobilam conajmniej 6 przemowien w moim klubie.
Wygralam tez pare konkursow na publiczne przemowienia i tutaj musialam sie troche przelamac bo byla cala widownia.
To ze w ogole weszlam na mownice to juz sukces, a to ze wygralam dalo mi duzo wiecej pewnosci siebie.
Lubie przelamywac moje wlasne slabosci, daje mi to duzo satysfakcji.



:
 Increase income by 30%
Udalo sie. 
Mam wlasna firme, wiec troche przycisnelam zeby to wyszlo.

:
Get to intermediate level on French language
NIE udalo sie.
Bylam na dobrym tropie bo mialam studenke z Francji, ktora przyjezdzala do mnie do biura na prywatne lekcje.
Wszystko szlo dobrze, az ona sie zwolnila gdzies wiosna i nie mialam juz czasu kogos innego szukac.
Ale jeszcze kiedys ten francuski wyszlifuje.

:
Sign up for swim classes
Udalo sie, zapislam sie na lekcje plywania cale 2 tygodnie temu i juz plywalam! :)
Hey, to jeszcze grudzien wiec sie liczy na rok 2015.
Wiedzialam ze to wisi nademna wiec w koncu podnioslam telefon, zadzwonilam i zapisalam sie na prywane lekcje plywania.
Bum, udalo sie :)
Ale nastepnym razem musze sobie dac konkretny termin, bo czekanie do konca grudnia to troche przesada.

:

Volunteer to help others
Robilismy troche akcji pro-bono w pracy i razem z dziecmi.
Lacznie z zawozeniem rzeczy do schroniska dla bezdomnych, czy zakupami dla ubogich dzieci.
Mam caly czas wrazenie ze to za malo, ale mysle o tym i sie staram.

:
Be brave and unafraid!
Znowu postanowilam sobie cos co ciezko zmierzyc wiec nie wiem czy wyszlo czy nie.
Staralam sie probowac nowych rzeczy.
Nie bac sie nowosci.
Byc odwazna.

:

I to tyle.
Stay tuned for my 2016 resolutions!

Popularne posty