Prawie Swiata -- Co Ubrac?

Zostalo pare tygodni do Swiat.
Czy jeszcze ktos oprocz mnie zastanawia co ubrac na ta okazje?
Okay, pewnie nie :)
:
Jakby jednak ktos szukal inspracji to bawiac sie na Polyvore stworzylam piec zestawow w zaleznosci od wieku i stylu.
Wszystkie zestawy moglabym sama ubrac bo kazdy jest prosty a mi sie wlasnie minimalistyczny styl podoba.

:

Mozemy zaczac od zestawu, ktory chyba bedzie najbardziej pasowal mlodej osobie.
Widze w tym 20-stki i 30-stki.
Mam podobna spodnice w szafie i byc moze sama sobie cos takie zbroje na jeden dzien Swiat :)




 :

W  tym zestawie tez widze mlode osoby.
Bardzo mi sie podoba prosta elegancja. 
Praktycznie to dodatki a nie rzeczy w kazdym tym zestawie robia wrazenie swiateczne.



:

Ten trzeci zestaw widze na osob w przedziale 30-40 lat.
Znowu bardzo proste linie, kolory i tylko buty i dodatki bardziej odswietne.
Moglabym spokojnie w czyms takim spedzac Swieta.




:

Ten retro zestaw moze byc dla osob w przekroju 40-50 lat. 
Ale tez mlodszym pania moze sie taka retro elegancja spodobac.
Troche mi sie ten styl kojarzy z Jackie Kennedy ale ja znowu bym spokojnie mogla sie w to ubrac w roku 2015. 




:

Ten ostatni zestaw jest troche najdalszy od mojego stylu.
Ale nadal moze sie komponowac na Swieta.




:

Ktory sie Wam najbardziej podoba i co Wy ubieracie na Swieta?

Komentarze

  1. Dla mnie pierwszy i drugi super. Reszta troche za powaznie. Buziaki, RK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty