Operacje "Male Uszko"

Jak wiekszosc czytajacych wie, Adas urodzil sie z malym uszkiem. W slowniku medycznym to mikrocja, czyli niedorozwoj malzowiny usznej i kanalu. Az do zeszlego miesiaca, to bylo cale jego ucho:



Oto nasza podroz do Los Angeles na 11 godzinna operacje ze wspaniala Doktor Lewin.

6 rano, w szpitalu, tuz przed operacja - ostatnie zdjecie malego uszeczka:


11 godzin w tej poczekalni bylo prawdziwa tortura:


Ciezko go bylo ogaldac w takim stanie:





Nadal nie moge wyjsc z podziwu nad ta lekarka i calym personelem szpitala, ktory sie Adasiem zajmowal i opiekowal. Profesonalizm, cieplo, cierpliwe tlumaczenie, usciski, radosc z efektow --- takie slowa przychodza mi do glowy.


A efekty sa takie - zaznaczam, ze na prawdziwe efekty trzeba bedzie poczekac okolo 5-6 miesiecy, az wszystko sie zagoi.

2 tygodnie po operacji:





3 tygodnie po operacji:




Dzisiaj - 5 tygodni po operacji:

Komentarze

  1. No to ślicznie się goi - super, że się wszystko udało jak należy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piekna robota:) Ja tez jestem zadowola z amerykanskich szpitali i personelu - naprawde mila odmiana po polsce:) Gratuluje nowego uszka Adas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Medycyna czyni cuda! Pięknie, nie widać roznicy! Gratuluje, ze tak dobrze poszlo i ciesze sie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wowowowwo...FANTASTYCZNIE!!!!!! Uszko wyglada jak mistrzowska robota!

    Gatto

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam mam na imię Joanna, moj syn Michał urodził sie również z mikrocją. Chciałabym sie z Panią skontaktować mailowo i uzyskać troszkę informacji na temat operacji jaką przeszedł państwa syn. Niestety w Polsce nie ma możliwości wykonania takiego zabiegu który dałby porządany efekt dlatego musimy szukac za granicą. Mój e-mail joawlo@interia.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    jestem rodzicem dziecka z mikrocją. Chciałbym zadać kilka pytań.
    Uprzejmie proszę o napisanie na moją skrzynkę wiwaldi@o2.pl w wolnej chwili.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzien dobry. Sliczny Adas i piekne uszko.
    Moj synek Adas rowniez urodzil sie z malym uszkiem 28 lutego 2011 roku. Prosze o kontakt w wolnej chwili na maila kariolkan@interia.pl
    Chcialabym zadac pare pytan:-)
    Pozdrawiam,
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  8. witam mam na imię Monika,nasza córeczka urodziła się także z małym uszkiem,Bardzo by nam zależało na skontaktowaniem się z panią i poświęceniem paru minut rozmowy.Czy mogła by mi pani przesłać swój nr.tel na maila ard.z@interia.pl Bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam, również chciałbym dowiedzieć się coś więcej na temat tego zabiegu, ponieważ mam ten sam problem.. coś o kosztach, bo zapewne są sporo, z góry dziękuję za informację!
    tutaj adres: damianzurek123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ! Mam na imię Ola i jestem mamą 5letniego Kacperka który również urodził się z mikrocją i bardzobym chciała doweidziec się czegoś wiecej o tej operacji za granicą aaszymczaki01@onet.pl z góry dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, wiecej informacji o operacji Adasia mozna znalezc pod tym postem: http://mama-adasia.blogspot.com/2012/08/mikrocja-rekonstrukcja.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty