bezzdjeciowo

Dzisiaj zdjec nie bedzie. Nie mialam czasu sciagnac z aparatu. Caly weekend szybko zlecial na imprezach, przjeciach urodzinowych, baby showers itd. Tydzien tez sie zapowiada na bardzo zajety. We wtorek osma rocznica slubu. Za to w sobote wybierzemy sie na dlugi weekend za miasto.

W Waszyngtonie zrobilo sie goraco i mamy w domu maly "konfikt" bo mi jest ~caly czas~ goraco i wlaczam klimatyzacje. A Dimo wylacza i namawia zeby spac przy otwartych oknach. Ja potem w srodku nocy wstaje i wlaczam chlodzienie. Dimo caly czas powtarza: to bedzie dlugie i ciezkie lato ;)

Z wiadomosci ciazowych, to lekarz mi zapowiedzial, ze pozwoli mi pracowac tylko do 30 tygodnia - czyli dwa miesiace przed porodem. I to nie ma zwiazku z zadnymi komplikacjami, po prostu noszac dwojke, lekarz zaleca zwolnienie obrotow juz wczesniej. Wypadnie to gdzies pod koniec sierpnia. U mnie w pracy chyba padna, ale to juz nie moj problem...

Komentarze

  1. Ameryka! U nas przy bliznietach lekarz daje zwolnienie od 2 tyg. ciazy:) Serio. ZUS ledwo ciagnie:)
    Dbaj o siebie i sluchaj lekarza, praca jest na czwartym, piatym miejcu (po coreczce, synku, Adasiu, Dimo...) Pozdrawiam z przyjemnego Poznania, wreszcie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja planuje L-4 lada moment. Wiek i IVF to wystarczające wskazania do zwolnienia, przynajmniej u mojego lekarza :)W końcu bezpieczeństwo dziecka najważniejsze. Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,

    ze wzgledu na wstretne i zlosliwe komentarze pod moim blogiem (wtajemniczeni wiedza czyje i dlaczego) postanowilam zmienic adres mojego bloga... Czynie to z ciezkim sercem, tym bardziej, ze blog za pare tygodni bedzie obchodzil swoje 5 - lecie! Moze to jednak znak, ze czas zaczac ... od nowa! Taka tez jestem ja... Hiszp/Anka odnowiona.

    nowy adres bloga:
    www.hiszpanka-odnowiona.blog.onet.pl

    Pozdrawiam
    Anía Hess

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty