Mommy style


Jestem teraz w domu. Zaczne wiec cykl modowy pod tytulem "Mommy Style"  dla podzielenia sie z Wami co ta mamuska na codzien nosi. Lubie ubierac sie na luzie i zarazem nie za staro i nie za mlodo. Nie chce wygladac jak szestnastka czy 46-stka. Zobaczymy czy mi sie udaje trafic w moje pokolenie :)

W tym tygodniu udalo mi sie zrobic tylko dwa zdjecia, ale mam nadzieje, ze wkrotce bedzie wiecej.
Ponizej moj mommy style na wyjscie z Adasiem do muzeum. Superowo spedzilismy we dwojke caly dzien i wcale nie czulam sie mamuskowo.

Spodnie: Gap
Bluzka: Ann Taylor Loft
Sandaly: J.Crew
Dodatki: Pasek i naszyjnik





Drugie zdjecia jest przed wyjsciem na joge. Dopiero co zaopatrzylam sie w te obcisle spodnie i koszulke i mialam pewne watpliwosci wychodzac tak z domu. Jednak szybko pozbylam sie tych mysli i wygodnie mi sie cwiczylo. Przy okazji, chodze tak wlasnie na joge jakies 3-4 w tygodniu.


Popularne posty