Mommy Style

Sukienka lniana  z kontrastowymi szwami
- swietna i lekka na lato.
Tylko oczywiscie sie gniecie, jak to len.
Sukienka od Ann Taylor z zeszlego sezonu.



:
Wyjscie do pracy.
Podoba mi sie polaczenie koloru mietowego z bezowym.
Kolor bluzki jest bardziej intensywy w naturalnym swietle.
Wszystko z The Limited.


Te same dodatki co na gorze. Chyba moje ulubione. 


:

Znowu wyjscie do pracy. Zalozylam tutaj neonowa spodnice z granatowa bluzka.
Trzeba byc w nastroju, zeby ja ubrac, bo czujemy sie caly dzien jak chodzaca zarowa.
Pasowalaby tez z czarnymi topami. Ja jednak nie mam za duzo rzeczy w czarnym kolorze.


Proste dodatki w naturalnym kolorze dla rozjasnienia.


 :

Tutaj styl na weekend, taki chlodniejszy jeszcze ze swetrem.
Jasne, lekkie kolory wolaja wiosne.
Dla wyjasnienia okulary zakrywaja moj brak makijazu,
ktorego raczej w weekendy nie uzywam :)
Wszysko oprocz butow od Lofu.




:
Tutaj styl weekendowy jak zrobilo sie bardzo goraco.
Moje ulubione mieciutkie jeansowe szorty od Loftu.
Prosta koszulka i kontrastowy niebieski naszyjnik.
Sandaly i koszulka tez od Loftu.


Bardzo lubie jak dodatki i kolory dodaja troche ciekawosci do prostych strojow.


:

Tutaj znana juz spodnica w paski.
Tym razem z prostym topem i kontrastujacym naszyjnikiem.
Z ta spodnica trzeba uwazac co sie na gore zaklada, zeby nie przegiac.
Chyba, ze ktos lubi paski na dole i kwiatki na gorze, na przyklad :)
Do tego czarne sandaly espadrille.



 

:

I na koniec lekkie, niebiesko biale akcenty na lato. Bluzka sprzed paru lat z United Colors of Benetton. 
Malutki srebrny naszyjnik (chyba nawet nie widac), bo bluzka juz jest zbyt intensywna na wieksze dodatki.
Fryzure mam tu starszna, wylecialam z domu chyba jeszcze z mokrymi wlosami, bez ukladania.



Komentarze

  1. rewelacja wszystko komponuje sie wspaniale ;) buziam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka moj styl. Tez takie chetnie nosze.
    Prawde mowiac moj look to jeansy i buty sportowe. Jak ubiore te szpilki dwa razy do roku i sie pomaluje to ludzie mnie nie poznaja ;-)
    Bardzo mi sie podoba ta twoja rubryka ciuchowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola, ty musisz miec wiecej naszyjnikow niz rzeczy - super! RK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, nie moge sie zdecydowac, ktory mi sie najbardziej podoba. Chyba wszystkie. Chociaz dla mnie spodnica w paski za bardzo by pogrubiala. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Love it all! Sara

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podoba zestaw z neonową spódnicą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny masz styl! Podobają mi sie takie ubrania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty