Niebeski Fartuch

Najpierw pare slow o mnie:
Nie umiem gotowac!
Nie lubie gotowac!
Mecze sie i nudze przy garach!
Jedynie raz na ruski rok (ok. dwa razy w miesiacu) lubie sobie poeksperymentowac.
Szukam ciekawych przepisow i probuje.
Oczywiscie, ciekawe przepisy wymagaja specjalnego wyjscia do sklepu, zeby wszystkie skladniki i przyprawy miec pod reka.
Czesto powoduje to, ze nie mam czasu i nie chce mi sie nawet zabierac.
:
Az do teraz!
Znalazlam Niebieski Fartuch - Blue Apron
Rewelacja!
Wybiera sie ulubiony przepis lub dwa na stronie jeden z 4-6 dostepnych na dany tydzien.
W wybrany dzien dostarczone jest do domu pudlo ze wszystkimi skladnikami i przepisem.
Wszystko juz jest pod reka zaczynajac od miesa a konczac na przyprawach, sosie i dodatkach.
Jedne co trzeba zrobic to poswiecic 30-40 minut zeby samemu ugotowac.
:
My zamawiamy tak dwa obiady w tygodniu, ktore przyjezdzaja do nas we wtorek (dzisiaj).
Nie moge sie doczekac, zeby pojechac do domu i zobaczyc co tez na mnie czeka do gotowania.
:
Razem z Niebieskim Fartuchem robie od paru miesiecy takie potrawy, ze ja i cala rodzina sie czujemy jak na Food Network.
Po raz pierwszy lubie gotowanie!
Wychodza nam pyszne, zdrowe, cuda!
Bardzo mi sie podoba, ze skladniki sa dobierane  z tych zdrowych organic i natural.
Zawsze jest szpinak, jarmuzyn (kale), ryby, arugula, malo miesa, duzo warzyw.
Duzo jest tez ziaren, bardzo polubilam kasze farro na przyklad razem z arugula, jak ponizej.



Inne cudenka, ktore robilismy to:


Coconut Chicken & Kale Stew



:

Burgery z lososia z nutka azjatycka. 

:

Chicken Drop Biscuit Casserole 

 

 Takie gotowanie to ja lubie!

Popularne posty