Na zakupach

Po czym mozna poznac ze idzie wiosna?
Ano po tym ze wybieram sie na zakupy, kupuje hurtowo i do tego kolorowo.
Tak wlasnie bylo w zeszym tygodniu kiedy to weszlam do sklepu Banana Republic i wyszlam z nareczem rzeczy.
A bylo to tak.

:

Wzielam tyle rzeczy do przymierzalni.
Jakie wszystko kolorowe i wzorkowe!
Ah wiosna idzie :)


:

Pierwsza byla sukienka typu wrap. 
Nie lubie jak sukienki (i spodnice) sa za krotkie.
Ta byla w sam raz.
Biore!

:

Na to czerwona marynarka.
Tez biore!


:

Moze pamietacie z zeszlego roku ze lubie kwiaty stad te spodnie.
Ale raczej to juz za bardzo. 
Nie czulam sie za dobrze.
Nie biore!



:

Z ta sama marynarka.
Spodnie zostaja w sklepie.
Marynarka idzie ze mna do domu.


:

Tutaj jeszcze inne spodnie w kwiaty.
Podobaja mi sie ale nie jestem do konca przekonana.
Wzielam je bo byly smiesznie tanie na przecenie.
Biore!



Zolta bluzka.
Chyba nie za bardzo z tymi spodniami ale fajna bedzie do jeansow czy ciemnych spodni.
Biore!


:

Zielna bluzka bardzo mi sie podobala ale nie byla na przecenie i ja nigdy nie place pelnej ceny za ciuchy! :)
Nie biore!


:

Czerwone spodnie chinos sa miekkie i wygodne na weekend.
Biore!




:

Koszula w krate.
Podobaja mi sie koszule w krate ale tylko na wieszaku.
Albo na innych.
Sama jakos nie moge sie przekonac.
Nie biore!


:
Bialo niebeska bluzka.
Przyda mi sie do pracy pod marynarke.
Biore!

:

Ta bluzeczka mi sie bardzo podoba bo jest w kolorze, w kwiatki i ma fajny kroj rekawow.
Wszystko co lubie.
Biore!


Popularne posty