It is all about ME!

Jestem przekonana, ze wszyscy po prostu umieraja z ciekawosci, zeby sie czegos wiecej o mnie dowiedziec :) (mam nadzieje, ze zabrzmialo to wystarczajaco sarkastycznie), so here it comes:

Cztery prace, ktore wykonywalam w zyciu:
Kelnerka w PizzaHut
Pomoc kuchenna na obozie harcerskim w Nowym Yorku
Asystetka Radcy Prawnego
Specjalista od miedzynarodowego prawa pracy i immigracyjnego

Cztery miasta w ktorych mieszkalam:
Jelnie Gora
Poznan
San Francisco
Waszyngton

Cztery filmy, ktore moge ogladac ciagle od nowa:
Co się wydarzyło w Madison County (Bridges of Madison County); Dom z Piasku i Mgly (House of Sand and Fog); Wszystko o mojej matce ("Todo sobre mi madre" Pedro Almadovar); Love Actually

Cztery kraje, ktore odwiedzilam:

Meksyk, Finlandia, Tajlandia, Kostaryka

Cztery ulubione potrawy:

Pizza, Banica, Buritos, Pasta

Cztery ulubione miejsca na swiecie:
Barcelona, Rafa koralowa nad Zatoka Tajska, San Francisco, Praga.

Cztery rzeczy na ktore czekam tego roku:
Narty, koniec zimy, LLM na GU (sorry za te szyfry :), .... i duzo innych rzeczy, wiec na tym pozostaniemy.

Komentarze

  1. Prawde powiedziawszy nie wiem jaki jest Pani przepis na sukces ale chciałbym przeskoczyc kilka szczebli w karierze zawodowej tak jak to Pani uczyniła. kelnerka, pomoc kuchenna a nastepnie kariera w branzy prawniczej do tego tytuł specjalisty od prawa miedzynarodowego i imigracyjnego!!!!czy pracujac w PIZZA HUT miała Pani przy sobie no powiedzmy na tacy ksiazki prawnicze by chłonąć wiedze????Bo przeciez prawo jakiekolwiek czy to pracy , czy to konsumetna czy to miedzynarodowe to niuestannie zmieniajaca sie kopalnia wiedzy!!!!podziwiam i zazdroszcze takiej postawy!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mowiac to to ja ta kelnerka i pomoca kuchenna bylam wlasnie w czasie studiow prawniczych, czyli troche te ksiazki to jednak na tacy nosilam. Ale zawsze tez wiedzialam, ze moja kariera tam konczy sie z koncem wakacji..... no i mialam cicha nadziaje zajsc chociaz troche dalej niz PizzaHut :):)

    Pozdrawiam rodzinke. Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm.......troche dalej niż PIZZAHUT.....dobre!!!!ale świetnie sie takie coś czyta, naprawde! dzieki za pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty