Maly Podroznik

Wlasnie planuje nasza nastepna, rodzinna wyprawe - wiem, wiem, dopiero co przeciez wrocilismy z Europy, ale juz znowu mnie nosi. Tym razem marzy mi sie francusko-jezyczny, klimatyczny Montreal w Kanadzie. Zobaczymy.

A w moich poszukiwanach odkrylam ta strone. Swietna. Rany, tez bym tak chciala. Porzucic stala prace. Zajac sie fotografia. Podrozujac przez swiat. Z dziecmi.

Adas jest swietnym towarzyszem podrozy. Przeciez tylko w ciagu swoich krotkich 2.5 lat zycia byl w Meksyku, przejechal cala Kalifornie z gory na dol, w Polsce, Pradze i Bulgarii.

I jeszcze tyle przed nami!


Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.

Więc odwiąż liny,
opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.
Podróżuj. Śnij. Odkrywaj.



Mark Twain

Komentarze

  1. Witaj Olu
    Szkocja jest piekna to prawda, przyjezdzaja tutaj turysci z calego swiata!!! Szkocja bowiem slynie z najlepszych pol golfowych... Najlepiej zaplanowac podroz w lecie, gdy jest cieplo i trzeba miec szczescie aby nie padalo (niestety to urok Wyspy) oczywiscie goraco polecam odwiedzic Londyn, bo to naprawde szczegolne miasto!!! Pozdrawiam, a Adas jest przeslodki ;-) Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na tej stronie i jestem w szoku. Myślę sobie, że te wojaże rewelacyjnie muszą wpływać na rozwój dzieci.W końcu podróże kształcą!

    My też chcemy pokazać dzieciom jak najwięcej świata, ale na razie pokazujemy światek, czyli trochę poza naszym województwem :)))
    Szczęściarz z tego Adasia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina, dzieki za podpowiedzi nastepnych wypraw. Szkocja i cala reszta wyspy jest zdecydowanie na mojej mapie! Zobaczymy tylko kedy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia, jak sama piszesz odleglosc nie ma znaczenia. Mozna miec swietne - odkrywcze - wyprawy we wlasnym miescie. Szczegolnie z dwulatkiem ;)

    Ja tez bylam pod wrazeniem tej strony, ta ich wyprawa do Azji to rewelacja i moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty