Jeansy

Dzisiaj bedzie na ~bardzo~ wazny temat! ;) A mianowicie o jeansach, a dokladniej o ulubionym stylu jeansow :)

Moj powrot do szkoly zaowocowal rowniez powrotem do jeansow (ktore wczesniej byly praktycznie tylko na weekendowe popoludnia) a teraz sa moja ostoja. Problem w tym, ze mam obecnie jedna pare reprezantacyjnych jeansow, a wyjscie do sklepu zbilo mnie z tropu, bo tyle jest do wyboru.

Nie bede tutaj poruszac tematu "gory" jeansow, czyli jak wysoko czy nisko powinny one siegac. Bardziej interesuja mnie nogawki.

Bo sama nie moge sie zdecydowac.

Na dzien dzisiejszy moj ulubiony styl to chyba rozszerzane nogawki.


Chociaz lubie tez rurki, szczegolnie z moimi zoltymi baletkami :)


A proste nogawki to przeciez klasyka.


A Ty, ktory rodziaj jeansow najbardziej lubisz?

Zaglosuj! (ps. no worries, glosowanie jest anonimowe :)

Komentarze

  1. Nie moge zaglosowac, jakis blad sie pokazuje. Wiesz co sie dzieje? Ale jestem za prostymi. Pa, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz sprawdze. nie wiem co to moze byc, pierwszy raz mam glosowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zaglosowalam i akurat mi wyszlo ;-) ja najbardziej lubie rurki, bo w nich sie wyglada bardzo kobieco, zreszta nie wyobrazam sobie zycia bez nich! swietnie sie prezentuja do balerinek, szpilek, wysokich butow!!! jednak w Londynie kupilam sobie proste nogawki, bo zauwazylam ich deficyt w szafie. najlepiej czuje sie w Pepe Jeans, bo sa wygodne i kolor nie schodzi!!!Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zagłosowałam na proste nogawki i w takich najlepiej się czuję, koniecznie na obcasie.

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie w glosowaniu wygrywaja rozszarzane, jestem troche zaskoczona, ale sie zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty