Akcja: Ujawnij sie!

Kochani Czytelnicy:

W zwiazku z Miedzynarodowa Akcja "Ujawnij sie", serdecznie zapraszam i prosze ~wszystkich~ czytajacych (a wiem, ze jest Was troche :) o ujawnienie sie poprzez pozostawienie jakiejkolwiek wiadomosci w komentarzach (nawet jezeli tylko male 'czesc' :)

A jezeli macie wlasne blogi, prosze zostawcie adresy i ~na pewno~ je odwiedze, tylko musze wiedziec, gdzie was znalezc!



Ps. No dobra, ta akcje wymyslilam sama - ale przeciez mozemy sami zainicjowac miedzynarodowy ruch, prawda? ;)

Komentarze

  1. Czesc, tutaj twoja RK, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne - popieram takie akcji :))) Ale ja to juz jawna jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz sie ujawnilam jakis czas temu, chociaz przyznaje dosyc dlugo czytalam potajemnie i nawet nie zostawialam komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, Magda z Krosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz mysłam, że o orientacje chodzi jak temat posta zobaczyłam, ale nie :)

    No więc ok.
    Ujawniam się ( zreszta jakby nie było ujawniłam sie niedawno, bo przez długi czas byłam cichym obserwatorem )


    A wiec ujawniam sie drugi raz :

    Monika ( tamonna.blog.onet.pl )

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Olu- czytam od dawna i właściwie sama nie wiem dlaczego do tej pory nie zostawiłam żadnego komentarza...
    Znajdziesz mnie na
    www.vi-osenka.blog.onet.pl
    Pozdrawiam serdecznie z Cork, Irlandia,
    Vi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani, dziekuje za odpowiedz na moja akcje :) A szczegolnie tym, ktorzy ujawnili sie po raz pierwszy --- prosze zostancie tutaj i serdecznie zapraszam do udzialu w dyskusjach.

    ::

    Jednak cala Akcja nie byla do konca sukcesem --- bo ujawnila sie sie tylko 1/4 wszystkich wczorajszych czytajacych :(

    Moze jeszcze ktos?

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć, czytam twojego bloga od stycznia 2009. Bardzo mi się podoba dlatego często cię odwiedzam.
    Pozdrawiam
    Gaba południowa Polska
    p.s. dobry temat wybrałaś na ostatniego posta, gdyż w końcu zostawiłam jakiś komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety Olu, ukryci odwiedzający mają to do siebie, że nie lubią się ujawniać. Zresztą sama się przekonałaś :( U mnie jest podobnie: wielu czyta, ale ślad po sobie zostawia tylko garstka ludzi, najczęsciej stali czytelnicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. A swoją drogą, Olu [zawsze mnie to interesowało], macie tutaj na bloggerze jakąś specjalną opcję pozwalającą zobaczyć ilu masz codziennie odwiedzających czy opierasz się tylko na swoim liczniku?

    OdpowiedzUsuń
  11. my tez, my tez - dzis na luzie, bo wczoraj z doskoku
    krzeminscy rulez:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to już mam niezły staż u Ciebie :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. AtinablogBezdomna26 kwietnia 2009 10:24

    A ja się przecież nigdzie nie chowam.

    OdpowiedzUsuń
  14. a kuku :) ale ja to zadna sensacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiec i ja się ujawniam ;) czytam bloga od kiegos czasu, ale wszystkie notki od początku przerobione.
    o blogu dowiedzialam sie z innego bloga. czekam na nowa notke i pozdrawiam ;) Jessica

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny pomysl!! Chociaz Moj blog czytaja znajomi, ktorzy sa ciekawi co sie u mnie dzieje!!A nuz znajdzie sie jakas atrakcja ;-) Pozdrawiam po dluzszej przerwie

    OdpowiedzUsuń
  17. widze ze większość rodzinki sie nie ujawnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze raz dziekuje wszystkim ktorzy zdecydowali sie ujawnic ---- bardzo sie ciesze, ze tu jestescie!

    Troche mam przestoj w postach -- bo mam ciezki egzamin w czwartek i sie ucze :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Olu, z ogromna przyjemnościa podpatruje przebieg Twojego życia w USA, serdecznie pozdrawiam, ciocia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mus to mus - ujawniam się!
    I ślę pozdrowienia z Poznania.
    - Ula (i całuski od Zośki, uściski od Dawida)

    OdpowiedzUsuń
  21. zagladam :)
    www.dutchbunny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja trafiłam na Twojego bloga przez przypadek i od tej pory staram się w miarę regularnie tu zaglądać. Pozdrawiam
    Agnieszka z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje pomyslu i popieram akcje. Mnie rowniez ciekawi, kim sa "czytacze" mojego bloga. U Ciebie Olu jestem pierwszy raz ale od razu sie melduje sie melduje, zapowiadam na kolejne wizyty i pozdrawiam serdecznie. Monika z Torunia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty