I am a supermodel! :)

Po zalaczeniu wlasnego zdjecia na tej stronie, poszukuje ona tzw. slawnych sobowtorow. I wyglada na to, ze jakbym tylko troche nad soba popracowala to bym mogla byc ta supermodelka ;) Musialabym tylko rozjasnic sobie wlosy i zeby, odciagnac tluszcz z policzkow i zmienic kolor oczu na niebieski - luz :) (chociaz osobiscie, nie mam nic przeciwko temu zeby wygladac tak jak ona obecnie w wieku 50+)

Aha, mialam jeszcze jedna opcje do wyboru: Brigitte Bardot --- no nie wiem, chyba nie bardzo ....


MyHeritage: Celebrity Morph - Free family tree templates - Geneology software

A kim wy jestescie?

Komentarze

  1. Olu, twoje pomysly na posty po prostu mnie zadziwiaja, skad ty bierzesz takie pomysly? Dlatego tez z przyjemnoscia cie odwiedzam!

    Jak sobie zrobie metamorfoze, to ci powiem kto jest do mnie podobny :)

    Pa, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola, NIE CIERPIE CIE! Morten harket!!! myslalam, ze tez bede modelka, a jestem FACETEM! :DDDD
    Basia (do niedawna... ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedz jest prosta, pomysly czerpie z ~milionow~ godzin na internecie :))

    Basia, tam gdzies sie klika na male/female, mi tez pokazalo faceta jak przypadkiem zaznaczylam pana.

    Swoja droga przystojniaka ten Morten - takze nie zalamuj sie. Just kidding ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze poszukac kogos podobnego do mnie... ale nic mi nei przychodzi do glowy :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta strona poszuka tego kogos za ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, mysle, ze w Stanach bez problemu zrobilabys kariere supermodelki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinka, czemu mi tego nie powiedzialas jakies 17 lat temu, kiedy bylam nastolatka???

    Teraz to juz tylko stawiam na pieknosc wnetrza :))

    Buziaki, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna zabawa! Jak mi wreszcie serwer przełknie moje zdjęcie, to zobaczysz sama, do kogo (ponoć) jestem podobna ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za odwiedziny --- ciesze sie, ze ci sie zabawa podobala, widzialam rezultaty --- gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty