No i gdzie one sa???


Zaraz mnie cos strzeli! Nie, ...... no przesadzam :)

Ale chodzi o to, ze szukam butow - juz od paru tygodni szukam i nie moge znalezc, tego co chce.

A czego chce? Kozakow na luzie.

Jak wczesniej wspominalam, tej jesieni przchodze zmiane stylow, z biurowego na szkolny (haha). Potrzebuje wiec cieplych ale luzackich butow zimowych. Tutaj jednak nie moge znalezc mojego stylu.

Chodzi mi mniej wiecej o taki styl jak te wloskie buty Aquatalia by Marvin K. (wiem, ze wygladaja troche jak kalosze [wedlug meza przynajmniej :)], ale kosztuja ponad $400, wiec szukam tanszej wersji ...)

Stad moje pytanie gdzie mozna znalezc sklepy on-line z fajnymi butami w Europe czy Polsce? Jestem tak zdesperowana, ze zaplace za przesylke jak cos znajde.

Help! :)



Komentarze

  1. Olu, ja widzialam podobne na naszym Piperlime: http://www.piperlime.com

    Europejskich sklepow nie znam, sorrki :(

    RK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.allegro.pl, mnostwo sklepow tam sie wystawia i jeszcze www.quelle.pl, jest kilka kozakow-luzakow
    basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki dziewczyny, oto gdzie bede dzisiaj wieczorem serfowac.

    Basia, chyba powinnam zmienic tytul posta na "Kozaczki-Luzaczki" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, ja lubie http://xml.riverisland.com/flash/content.php
    Pozdrawiam z zimnej Szkocji ;) ale kobiety i tak tutaj w klapkach jeszcze chodza!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina, dziekuje, z przyjemnoscia pochodzilam po tej stronie, dzieki temu wiem co teraz jest na fali w UK. Podoba mi sie :)

    Tutaj tez w klapkach, niektore chyba przez cala zime, dziwne...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty