Moda na Swieta

Pierwszego grudnia, jak z wybiciem zegarka rozpoczal sie sezon swiateczny a wraz z nim moda swiateczna. I po raz kolejny, jak co roku, mam mdlosci na widok pewnych strojow. Czy naprawde trzeba ubierac sie w takie katastroficzne rzeczy jak te 'swiateczne' sweterki?





Dzisiaj wiec w pokojowym, swiatecznym nastroju pojednania, chcialam zaprezentowac alternatywy odpowiednie dla kazdego przedzialu wiekowego. :)

Zacznijmy od uniwersalnego, prostego sweterka, ktory slicznie mowi 'Swieta' unikajac wypowiadania slowa 'Ciocia'. Prawda, ze przyjemniejsze dla oka? :)


Dla przedzialu wiekowego 20-30, na swieta proponuje klasyczne kroje polaczone z jeansami i dodatkami.



A na wyjscia pomiedzy swietami, modne zestawy polaczone dodatkami w kolorze czerwieni.


Dla pan ponad 40-stke czemu nie sprobowac jednego z tych stonowanych sweterkow, ktore sa jednoczenie swiateczne i elegancke.




Na bardziej formalne wyjscie, nic nie zrobi takiego wrazenia jak polaczenie tych dwoch kolorow.


Jestem tez pewna, ze kazda pani ponad 50-tke, ma taki lub podobny cardigan. Na pewno pieknie sie bedzie prezentowal na Wigilie.


I jezeli ktos juz tatalnie ~musi~ miec na swieta cos z reniferem, to niech to bedzie przynajmniej w takim stylu. Jestem zawsze za kompromisami :))

Komentarze

  1. e tam, co to za stroje... bez rogów renifera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a w ogóle, to miałaś sie uczyc, a nie cardigany wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ty wiesz, że ja mam też coś z bałwankiem? Dostałam w prezencie, ale jakoś nie miałam ochoty sprawdzić, jak ów bałwan na mnie leży:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o sweterki w bałwanki to przypomnialaś mi film z BRidget Jones :)
    Całkiem niezły ten biały komplecik!! Jednak dodatki dodają najwięcej uroku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basia, wlasnie mialam dodac ps. do tego posta, ze w zasadzie nie powinno go byc bo za duzo czasu spedzilam w sklepach on-line. Ale to taki moj przyjemny przerywnik.

    Atina, zdecydowanie powinnas balwanka przymierzyc, potem zrobic zdjecie i wrzucic na bloga ;) albo wyslac w kartce swiateczniej osobie, ktora ci go dala!

    Paulina, wlasnie,wlasnie dokladnie jak w tym filmie, tez mi sie teraz przypomnialo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę takie sweterki, jak te na dwóch pierwszych fotkach, można gdzieś kupić??
    Też miałam skojarzenie z Bridget Jones :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobilas mi smaka na zakupy, panna, tym postem! Chyba sie wybiore w ten weekend, bo takie sliczne pomysly podalas :) Papa, RK

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, a co bys chciala sobie cos sprawic? Owszem, moge podac linki.
    Zartuje :))
    :
    :
    Ja tez chce na zakupy! Ale juz poczekam do 16-stego.... Baw sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty