Wyszukiwarka

Bardzo lubie sprawdzac w jaki sposob ludzie wpadaja na mojego bloga. Duzo odwiedzin jest po prostu porzez inne blogi. Czesc czytelnikow wpada jednak do mnie porzez wyszukiwarke google. Ponizej jest lista czego ludzie wyszukuja a w odpowiedzi google podaje linka do mojego bloga. Zawsze mnie to rozbawia.

1. "mikrocja" - to akurat rozumiem, pisalam pare razy o mikrocji ucha Adasia i operacji ktora przeszedl, wiec sie nie dziwie, ze google podpowiada mojego bloga.
2. "zabawa dla dwulatka" - tutaj to google ma jakies trzyletnie opoznienie, ja mam juz tylko zabawy dla pieciolatka.
3. "jak sie opisac" - czemu odwiedzaja mnie ludzie, ktorzy nie wiedza jak sie opisac?
4. "pani profesor" - duzy znak zapytania, nie wiem co mozecie u mnie znalezc na ten temat.
5. "tańcz jakby nikt nie patrzył" - no ladnie, to mam reputacje.
6. "fryzury victorii beckham" - nad tym to juz rzewnie zaplakalam.

Komentarze

Popularne posty