My new best bed friend


Przedstawiam moja nowa najlepsza przyjaciolke - poduszka dla ciezarnych mam ;) Jest dla mnie zbawieniem. Lekarze nie pozwalaja mi juz spac na plecach, co normalnie uwielbiam, musze sie wiec meczyc na jednym lub drugim boku. Przez cala noc bola mnie biodra od lezeniach na nich. Ta poduszka lagodzi jednak wszelkie uciazliwosci. Dimo oczywiscie jest "zachwycony" tym malutkim kawalkiem lozka, ktory mu pozostaje. Znosi jednak wszystko bardzo cierpliwie i ze zrozumieniem.

ps. Jestem juz za polowka!

Komentarze

  1. Super sprawa z tym ze ja wczesniej o tym nie wiedzialam ale juz po fakcie ahhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale maszyneria :)))

    PS. bardzo gustowna, klimatyczna sypialnia

    OdpowiedzUsuń
  3. super! gdzie ja kupilas? w polsce są dostępne ale o połowę mniejsze :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty