Dwa Tygodnie

Dzisiaj mija 38 tygdzien mojej ciazy - wlasnie na dzisiaj mialam ustalony termin cesarki. Jak wiadomo maluchy mialy jednak inne plany i sa z nami juz dwa tygodnie. Zeby tradycji stalo sie zadosc zalaczam ostatnie zdjecia z konca ciazy i zakanczam tym samym moj fotoreportaz brzuszkowy.

35 tygodni - o dziwo udalo mi sie uniknac rozstepow do samego konca.


36 tygodni - w drodze do szpitala


38 tygodni - 2 tygodnie po porodzie


Wczoraj bylam na wizycie u mojego ginekologa na kontrole po porodzie. Pod koniec wizyty lekarz bardzo mnie rozbawil, bo zapytal sie mnie czy myslalam juz o tym jakie srodki antykoncepcyjne chce stosowac. Spojrzalam na niego jak na wariata i powiedzialam, ze oczywiscie tylko abstynencja ;) Lekarz zaczal sie smiac i powiedzial, ze byc moze teraz tak mi sie wydaje, ale wszystko wroci to normy i zycie bedzie sie dalej toczyc. Zobaczymy :)

Zycie z dwoma noworodkami jest dosyc chaotyczne. Na razie jednak sobie dosyc dobrze radzimy, moze dlatego ze dzieci sa grzeczne i duzo spia. Ale tak czy inaczej karmienia co 3 godziny w nocy, do tego dwojki dzieci (czyli dwa razy wiecej czasu) wyciskaja swoje pietno. Ja jednak chlone te maluchy kazda komorka, ten trudny okres trwa tylko pare miesiecy i jeszcze bede tesknic za tym jak byly takie malutkie.

Life is good!

Komentarze

  1. nie uzywam żadnej antykoncepcji mam 2 dzieci czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywam żadnej antykoncepcji mam 2 dzieci czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale potem bliźniaki będą się same ze sobą bawiły i będzie im raźniej. Trzymaj się i ciesz Maluszkami. I daj znać jak Adaś się odnalazł w nowej roli Starszego Brata :) Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedziemy tesknic za Twoimi brzuszkami. Gratulacje! Caluje, RK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądałaś z bliźniakami w brzuchu. Ile ważyłaś przed ciążą i ile w sumie przytyłaś. No i piękny brzuszek bez rozstępów czy pielęgnowałaś?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty