Mommy Style

Ciag dalszy letniego Mommy Style. 
Jak zwykle pod koniec sezonu, zaczynaja mi sie nudzic moje rzeczy.
Czekam na jesienne zakupy :)
:
Tutaj moj "signature look" :)
Bluzka wyglada lepiej w zblizeniu - ma pewne delikatne dodatki.
Wszystko lacznie z butami i bransoletka od The Limited.



:
Tutaj wybrobowala moje mietowe spodnie z czarnym topem.
Faktycznie wyglada lepiej niz z ta biala bluzka poprzednio.
Naszyjnik pod kolor ze spodniami :)

:
Inna wersja z biala spodnica.
Rozowa bluzka z J.Crew.
 Tutaj jest takie niepisane "prawo" modowe, ze biale spodnie czy spodnice nosi sie tylko to konca sierpnia.
Staram sie wiec, wykorzystac jeszcze ten ostatni miesiac :)


:
W koncu inne spodnie niz rurki do kostki :)
Bardzo szerokie nogawki.
Juz chyba wychodza w mody, ale jeszcze ujdzie.
Pare czarnych dodatkow. Nie przepadam za czarnym, ale z czerwonym mi sie podoba.


:
Zdjecie nie uddaje uroku tej spodnicy (ma male falbanki u gory i pasek).
I calego zestawu.



:
Moje czerwone spodnie. Popularne w mojej szafie tego lata.
I popularne na tym forum :)

:
W tym zestawie, zdecydowanie powinnam miec wyzsze buty.
Jakies czarne obcaski, czy cos takiego.
Jednak jak wiecie nienawidze obcasow i zdecydowalam sie na plaskie, jasne buty.
Wrazenie marne.
Bluzka w kropeczki od J.Crew.
Odkopalam ten niebieski kardigan z dna szafy, zeby jakiegos innego koloru sprobowac.

:
I na koniec moja mala modelka.
Sama ubrala te buty i torebeczke i przyszla sie pokazac.
Sukieneczka od Babci.
Torebka Ann Taylor.
Buty Talbots. 
Like Mommy, like Daugther :)

Komentarze

  1. Ostatnia stylizacja NAJLEPSZA!!!! to ze względu na Przepiękną Modelkę:-))
    Pozdrawiam Was..
    Katarzyna ze świętokrzyskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam mamę Adasia i sąsiadkę ze świętokrzyskiego tez:)

      Usuń
  2. Przykro mi to powiedzieć, ale i tak ostatnie zdjęcie najlepsze :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie miętowe spodnie i czarny bluzka strzał w dziesiątkę. Czarny kolor zawsze pozostanie elegancji ale oczywiście to kwestia upodobań czy go ktoś nosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :) przepiękne miętowe spodnie! Twoja córeczka też wie co jest modne! Słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie miętowe spodnie i czarna bluzka ;) Sama często sięgam po taki zestaw lub z brzoskwiniowymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiulka juz bardzo lubi sie stroic - uwielbia korale - "kolale" jak to ona mowi :) wiec jeszcze tu moja Modelka zawita :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Zosia wygrywa ;)) A z Twoich stylizacji, powtórzę za innymi - miętowe spodnie i czarna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czerwone spodnie w kancik uwiodły moją duszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie moge - tak bardzo lubicie czarny??? Ciekawe, moze musze spjrzec innym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty