Mommy Style

W tym odcinku Mommy Style nie bedzie zadnych rewelacji.
Zalaczam jednak pare zjec, ktore udalo mi sie zrobic.
Powoli przechodzimy na jesienny styl.
:
Na wielu zdjeciach, tak jak ponizej, jestem strasznie zaspana, bo robie je o barbarzynskiej dla mnie porze 7:30 rano :)
Mam duzo pracy i chodze tez na poranne lekcje francuskiego. Wiec trzeba wstawac.
:
Wracajac do mody.
Tutaj marynarka od J. Crew, ktora juz pewnie widzieliscie.
Mialam ja na naszej sesji fotograficznej pare lat temu.
Rzeczy od J. Crew nie sa tanie, ale jakosc jest taka, ze cale lata sie trzymaja i uplywu czasu na nich nie widac.
:
Kolejna odkopana marynarka od J. Crew.
Tez o niej juz pisalam. Jest jeszcze starsza.
Swietnie jednak pasuje na chlodne jesienne poranki.


:
Tutaj styl weekendowy, ktory mozna podsumowac w jednym zdaniu.
Wzorkow nigdy ci za duzo.
Paski na gorze, spodnie we wzorki (ala camo), i mokasyny w ciapki geparda
:
Ah, znowu zaspane zdjecie.
Czerwone spodnie z bezowa gora.
Nie wiem czemu, ale nie czulam sie w tym zestawie najlepiej.
Cos mi nie "lezy" :)
Spodnie Banana Republic, bluzka i sweter: The Limited.

:
Moj nowy plaszczyk, o ktorym pisalam tutaj.
Nie prezentuje sie jak modelka, ale stylowo bardzo mi odpowiada.
:
I na koniec wyjscie wieczorne z mezem do restauracji.
Zrobilo sie znowu bardzo cieplo na pare dni, ale nie chcialam juz zakladac typowo letniej sukienki.
Te kolory akurat podpasowaly mi na jesien i temperature.
Sukienka od Ann Taylor.




Komentarze

  1. Ja lubie wszystkie zdjecia i te posty, nawet jak piszesz ze nie ma zadnych rewelacji. Masz po prostu bardzo swiezy i ciekawy styl i fajnie zawsze poogladac. Buziaki, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi właśnie najbardziej podoba się zestaw czwarty, który "jakoś ci nie leży" :))
    Buty od razu przykuły moją uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia sukienka - super!!! Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty