Okularnica


Pamietacie moje zapytanie na ile wygladam?
I moja rozterke czy wygladam odpowiednio na moj wiek i poziom zawodowy.
:
Na tym zdjeciu chyba w koncu udalo mi sie polaczyc wyglad i fachowosc.
Jestem zadowolona.
A wszystko dzieki dodatkowi okularow.
Duzo osob od dziecinstwa powtarza mi, ze dobrze wygladam w okularach.
Chyba musze sie z nimi zgodzic, w tym przypadku przynajmniej.
:
:
:
:
Zmiana tematu.
Czy mozecie mi podac jakies dobre sklepy z butami, ktore maja wysylke internetowa (moze byc tylko do PL).
Nie moge tutaj znalezc tego czego szukam, sprobuje wiec na waszych rynkach.
I jak juz jestesmy przy tym, to gdzie kupujecie rzeczy, w jakich sklepach - maja strony internetowe?
Moze sie obkupie i mi mama przywiezie jak bedzie jechala za pare tygodni.
:
Buziaki - Pa!


Komentarze

  1. Sklepow z butami online nie znam - ale zdjecia, Ola, rewelka! Ola na Prezydenta! ;)

    Pa, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej sie rzuca w oczy Twoj usmiech - masz piekne, biale, rowne zeby, Olu, wybacz takie spoufalanie :) ale zazdroszcze!
    ania

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam 5.10.15 ale maja zawyzoną rozmiarowke więc trzeba na to tez patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okularami faktycznie Ci do twarzy ;)
    A co do sklepów z butami to polecam brytyjskie:
    debenhams
    http://www.debenhams.com/ (wysyłają do USA)

    i Clarks
    ich strona międzynarodowa (usa) to:
    http://www.clarksusa.com/

    Ja zwykle znajduję u nich to czego szukam :)
    Pozdrawiam ciepło,
    kinia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako fanka zakupów online polecam:
    http://www.zalando.pl/
    http://stendi.pl/
    http://www.eobuwie.com.pl/
    Warto zapisać się na newsletter, przy pierwszych zakupach można dostać zniżkę 40, 50 pln, poza tym informują o super promocjach - 30% zniżki na konkretny brand przez 12 godzin, etc...
    Ja uwielbiam zakupy na Gymboree i w Landsendzie - niestety Poczta Polska ostatnio potraktowała moją przesyłkę cłem i vat-em ... co za pech :-(
    Pozdrawiam,
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. a lubisz buty firmy Camper? moze za sportowe dla Ciebie, maja sklep w Georgetown, internetowy tez oczywiscie. a z Polski www.endo.pl, dla dzieci I doroslych fajne I smieszne koszulki, dobra jakosc( dla dziewczynek koszulki nocne 100% bawelny) www.bonito.pl ksiegarnia internetowa, tansza niz merlin I empik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola, a czego konkretnie szukasz? u mnie stare, dobre allegro rządzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja polecam buciki dla dzieci befado.www.befado.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach! Ja też mam bardzo podobne okulary ale niestety u mnie nie ma tak dobrego efektu jak u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za wszystkie linki - wlasnie sobie harcuje po internecie za tych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyglądasz w okularach.
    Profesjonalnie, a dzięki kolorowi jeszcze bardziej kobieco.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty