Back to Nature!

Zawsze lubilam podrozowac.
Odkrywac nowe miejsca.
Planowac.
Bo planowanie to jest polowa przyjemnosci.
Zawsze mam pelno przewodnikow kolo mojego lozka i czytam je jak najlepsze ksiazki fabularne :)
To sie nie zmienilo i pewnie nigdy sie nie zmieni.
:
Jedyne co sie zmienilo to miejsca ktore chce odwiedzic. 
Miejsca ktore mnie pociagaja.
Do tej pory lubilam odwiedzac miasta, obserwowac ludzi, poznawac kulture itd.
Teraz natomiast uciekam z miast.
Ludzie mnie mecza.
Tlok i halas mnie mecza.
Ciagnie mnie wiec do natury, lasow, gor, 
PUSTYCH miejsc.
CICHYCH miejsc.
Nie moge sie doczekac az wyrwiemy sie z miastach,
uciekniemy od ludzi,
zaszyjemy sie w puste, ciche miejsca.
:
Jak jestem w gorach to czuje jak mi sie wszystko wewnetrznie uspokaja.
Wycisza.
W naturze, bez ludzi i tloku, jestem soba.
Nie musza to byc gory, moze byc las, czy jeziorko, czy inne uroki natury.
Robi to na mnie super wrazenie.
:
A jak juz nam sie uda uciec z miasta to na pewno nie siedzmy w miejscu.
Jestem nowo nawroconym fanatykiem sportow i atrakcji outdoor'sowych :)
Rowery, deski, narty, hiking boots sa moimi przyjaciolmi :)
:
Teraz jak planuje podroze to szukam gor (Nepal), parkow narodowych, miejsc gdzie natura stworzyla niesamowite warunki (Norwegia).
Szukam malych domkow (chat) z dala od drogi (Islandia), zamiast zatloczonych hoteli.
Wrazenie jakie takie miejsca na mnie robia jest niesamowite.
O wiele bardziej pamietam ciarki jakie mnie przechodzily w parku narodowym Yosemite, niz na przyklad moje odwiedziny w Tokyo czy Szanghaju. Tez warte zobaczenia, oczywiscie, ale juz nie takie wrazenie zeby mnie z nog zbijac.
:
To wlasnie w naturze, w gorach, lasach, nad pustym jeziorem mam to niesamowite uczucie ze zyje!
Jest tak pieknie, tak pusto, tak cicho ze wszystko we mnie krzyczy:
I am so happy, I feel so alive!
Life is so good!

:)

  :

Islandia 






:

 Accadia National Park, Maine.


:
Skiing in Wisp, MD

:

Paddleboarding near Washington, DC

:
Hiking in Flam, Norway



:

Yosemite National Park, CA

:

Nasz "hotel" w Islandii :)


:

Ja juz siebie odnalazlam.
Czas na Ciebie!



Komentarze

Popularne posty