Mommy Style Na Jesien

Kiedy ja biegam po Himalajach
(wyjezdzam do Nepalu w piatek, 21 pazdziernika)
to zostawiam Wam z postem zapisanym wczesniej o jesiennych zestawach. 

:

Jak przelecimy szybko przez wyszystkie zdjecia to zobaczymy ze mam tylko jedne buty, ktore nosze wiekszosc czasu.
Moje ulubione ostatnio baletki od Tory Burch.
Sa wygodniejsze od kapci.
Nic mnie nie obchodzi, ze plaskie buty sa mniej eleganckie.
Ja stawiam na wygode!

:


:
Poncho z Ambercombie.
I kozaki firmy Frye.
To moje drugie ulubione buty na ten sezon.
Sa swietnej jakosci chciaz musialam je dodatkowo rozszerzac zeby na poczatku noga weszla.
Pozniej skora sie dopasowuje.


:

Podobaja mi sie dlugie swetry na jesien.


:
Cos nie za bardzo tutaj to wyszlo.
Te kozaki to troche jak kalosze.
Za ciezki outfit.

:

Hej, czasami chodze tez na obcasach.



:

Ten i nastepny outfit jest na weekend.



:
Botki Tom's tez sa fajne ale jeszcze w nich nie pochodzilam za duzo.


:

I teraz piec rzutow w moich baletkach.
Mowilam ze je lubie!



:
Oh, tutaj bylam chora jak pies - strasznie sie czulam.


:
Sukienka w paski jak zrobilo sie jeszcze cieplo.


A na sukienke kurtka skorzana na chlodny poranek.

:

:
To mi sie podoba, dobrze sie czulam w tym stroju, ten sweter od Ann Taylor jest milutki i wygodny.


:
Zdjecie w przymierzalni Ambercombie.




Wlasnie kupuje to poncho :)





Popularne posty