Sen o Polsce


Nie moge patrzec na to co sie dzieje w Polsce za rzadow PIS.
Jak juz kiedys pisalam, jeszcze pare lat temu wszedzie w prasie zagranicznej chwalili Polske.
I to porzadnie!
Na przyklad magazyn The Economist pisal ze "wszystkie kraje w Europie, biedne i bogate, powinny uczyc sie od Polski."
Ale to sie skonczylo. 
Teraz pisza o marszach biednych kobiet ktore beda musialy rodzic dzieci chore lub z gwaltu itd. (wiem ze sie wycofuja na razie z tej ustawy, ale jak ta partia bedzie dalej rzadzic to jeszcze do tego wroca).
Paranoja na maxa.
Jak to Basia mowi, sen wariata! 

:

Zeby nie bylo tak na czarno to napisze o moim pobycie w Polsce tego lata.
To byla pierwsza wizyta w Polsce w lecie od 2007 (bylismy raz zima w 2012).
Wiec dosyc dlugo mnie nie bylo i duzo sie zmienilo od ostatniego razu.
Musze powiedziec, ze jest pieknie, czysto, wspaniale.
Tak mi sie podobalo ze szok!
Moi tesciowe przyjechali z nami na pare dni i mowili, ze nie widza roznicy miedzy Polska a Niemcami.
Ja tez prawie nie widzialam, szczegolnie w miastach.
Wroclaw jest przepiekny.
Bardziej mi sie podobal niz Praga, ktora byla zatloczona i meczaca.

:

Ludzie tez bardzo przyjemni.
Nie spotkalam sie z nikim niegrzecznym.
Zadbani, ladnie ubrani.
Dla mnie Polska to juz bardziej zachodnia Europa niz wschodnia.
Mowie to w porownaniu z Bulgaria, gdzie spedzialam druga czesc wakacji.
Jednak u nich to jeszcze 15 lat za Polska. 
Mialam dola zaraz po przyjezdzie bo jest brudno, brzydko, i nudno.


:

Viva Polska :)














Popularne posty