Alfabet

Odpowiadam na zaproszenie Asi - Mamy Cudnych Bliznakow, do ponizszej zabawy:

A - jak Adas, wiadomo, od niego wszystko sie zaczyna.
B - jak Brad Pitt, mniam :)
C - jak ciaza (?!).
D - jak dzieci, nie wiem czy dwojka czy trojka.
E - jak Eat, Love, Pray - moja ulubiona ksiazka ostatniego roku.
F - jak fantazja, z nia mniej nudnie i bardziej kolorowo.
G - jak Ghandi, moj ulubiony film (i charakter).
H- jak humor (dobry) i duzo smiechu.
I - jak Indie, moja wymarzona podroz.
J - jak J.crew, moj ulubiony sklep z ciuchami.
K - jak kawa - bez komentarza.
L - jak lenistwo - oj brakuje...
M - jak maskara, bez niej nie wychodze z domu.
N - jak nadzieja, ze wszystko sie uda (a przynajmniej wiekszosc).
O - jak ogladanie telewizji - my nie ogladamy.
P - jak prawo, ktore studiowalam i w ktorym pracuje.
R - jak ranek, ktorych nie lubie, a chcialabym byc z tych, ktorzy wstaja o 5-tej rano, pocwicza, zjedza powolne sniadanie z poranna gazata i nadal sie wyrobia na osma do pracy!
S - jak smiech i dobry humor :)
T - jak taniec - cala rodzina ma to w genach, np. patrz ponizej :)
U - jak u rodziny najlepiej! :)
W - jak wiosna, witamy pania!
V - jak Victor, podoba mi sie to imie.
X - jak nie mam pojecia co???
Y - jak yoga, chcialabym, ale nie mam motywacji.
Z - jak zapraszam do zabawy Szkockie dziewczyny: Pauline (jak znajdzie czas, przy swojej pracy) i Karoline (jak znajdzie czas przy swoich chlopakach). Uprzedzam, ze moze to zajac wiecej niz 5 minut ;)

Komentarze

  1. I jak...Indie - marzyłam o nich jeszcze na studiach :))

    Zadanie zaliczone!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze wiec pojedziemy razem??? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty