Poddalam sie...


Kupilam Adasiowi sandaly Crocs! Jak to co roku bywa, z nastaniem maja temperatury w Waszyngtonie przekroczyly 30 stopni i tak juz pozostanie do konca wrzesnia (a w lipcu i sierpniu bedziemy miec pieszczotliwie nazywany przeze mnie piekarnik). Wiec po przetestowaniu kilku par w zeszlym roku i obgadaniu sprawy w innymi rodzicami z przedszkola, w tym roku wyszlo na to, ze to jest to!

Chociaz serio, musze przyznac, ze w tamtym roku nie moglam zrozumiec jak miliony dzieci i doroslych moga nosic takie buty. Ale teraz mysle sobie, ze byc moze przyciaga ich to ze: buty waza cale 10 deko, ergonomicznie dopasowuja sie do stopy wlasciciela, stopy nie 'pachna', nawet po calym dniu bez skarpet, nie nagrzewaja sie....

Ciekawa jestem czy w Polsce i innych krajach europejskich tez sa znane?

Zblizenie



Buty zakladamy tuz po przebudzeniu....



I smigamy caly dzien, a stopki swiezutkie jak po kapieli :)

To powyzsze zdjecie jest z wycieczki weekendowej na ogladanie i dotykanie ciezarowek na lokalnym festynie, musze zalaczyc wiecej zdjec, bo Adas byl w samym srodku raju.

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc buciki robią wrażenie modnych w moim dzieciństwie "plastików", a te nie były tak funkcjonalne i bezzapachowe. Czy są w Polsce? Widziałam podobne, jeśli chodzi o kształt ale czy mają takie same właściwości? Nie wiem, po prostu nie interesowałam się. Teraz zwrócę uwagę, bo przydałyby się Cudnym.

    Zdjęcie poniżej - maluchy w kaskach, jest w temacie niektórych fotek z mojego ostatniego posta.:))

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zareklamowałaś buciki, że poszperałam i okazało się, że są w Polsce, ale kosztują 119 zł :(((
    A byłaby możliwość, żebyś kupiła nam takie cuda? Myślę,że z przesyłką i tak będzie o wiele taniej. Jeśli to problem, to nie ma tematu, a jeśli nie,to napisz proszę na ap12@wp.pl, dogadamy szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie, dla mnie to tez zawsze byly 'plastiki' - chociaz tylko z wygladu, bo w dotyku to material jest bardziej podobny to zageszczonej pianki niz plastiku... nie wiem kto to wymyslil...

    Wysle Ci maila co do reszty....

    Pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak!!!! Jak tylko zobaczylam zdjecie butow to wydaly mi sie znajome!!! Prawie wszyscy Brytyjczycy w takich chodza i nawet zdziwilam sie, gdy zobaczylam, ze nie sa tanie, a wrazenie mialam takie same!! Kolor zielony jest super ;-) oczywiscie Adas sie w nich prezentuje pierwsza klasa!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty