Jeszcze tylko tydzien

Jeszcze tylko tydzien i dwa dni do konca mojej kariery zawodowej w duzej, ba najwiekszej kancelarii prawnej. Jak to ze mna czesto (i to w wielu dziedzinach zycia) bywa ~mam mieszane uczucia~

Ciesze sie bo:
- sprobuje zyc troche wolniej. Bede miala okolo 12 godzin tygodniowo szkoly plus pare do nauki. Reszte spedzimy z Adasiem bawiac sie, uczac, odkrywajac. Mam plany na wycieczki i zabawy, ale tez ciesze sie na takie zupelnie nie-za-planowane dni, kiedy to Adas bedzie sam decydowal co chce robic, a mama bedzie sie usmiechac i myslec sobie w duchu, jak on juz duzy i samodzielny.

Bede za praca tesknic bo:
- podoba mi sie ona jak cholera. Prestiz, adrenalina, wymagajacy prawnicy, fascynujacy wspolnicy, Bialy Dom za rogiem, zatloczone metro (nie wiem akurat czemu mam taki sentyment :), szybkie zycie w centrum miasta, lunch'e z kolezankami i ... buty na obcasach. Ale wiem jedno, tak tylko zechce to moge tam wrocic...

Zanim sie jednak rozstaniemy to troche poswietujemy. Impressska nieformala w piatek (moze beda jakies zdjecia ;)

Ps. Przechodze kompletne zadurzenie w David'zie Bowie. Piosenka "This is not America" zwala mnie z nog (warte obejrzenia jest tez wykonanie Anny M Jopek, ktore powinno pokazac sie na tej samej stronie).

Komentarze

  1. Oby tylko Adaś nie przyzwyczaił się za bardzo do obecności mamy :) Dla niego to będą dłuuuuugie wakacje. Czekam na zdjęcia z imprezki.

    Pozdrowienia!!

    Ps. Jędruś ma crocsy w takim samym kolorze jak Adaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze tych spokojnych dni ;)ja rowniez czekam na zdjecia z imprezy!! Baw sie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ta zmiana wyjdzie ci na dobre. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obiecane zdjecia powyzej...

    Asia, swietnie, ze znalazlas dzieciom Crocs'y. Lubia je?

    Dzieki, rany, ja tez mama nadzieje, ze zmiana wyjdzie mi i mojej rodzince na dobre.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty