Mysli Rozne

1. Musze przeanalizowac i podjac decyzje co do mojego dalszego zycia zawodowego. O ile kariera kwitnie w prestizowej kancelarii prawnej i wsrod prawniczej smietanki Waszyngtonu, to nie wiem czy jestem gotowa na wszystkie poswiecenia (i stres) jakie sie z tym wiaza.

2. Moje mysli kraza wokol tego tematu.





3. Adas zaczal nowe przedszkole. Juz w trzeci dzien panie nauczycielki powiedzialy, ze sie nie slucha. Super :(

4. Patrick Swayze i film "Dirty Dancing" zdefiniowaly moje nastoletnie lata. Przykro mi, ze juz nadszedl jego czas - zdecydowanie za wczesnie. Odpoczywaj w pokoju!

Komentarze

  1. No czasami trudno podjąć decyzję, tym bardziej, ze kariera kwitnie. Jednak z tego co pokazujesz tu widzę, że bardzo dużo czasu pochłania praca. Niestety decyzję jesteś gotowa na takie stresy i poświęcenie musisz podjąć sama. A dzidzi życzę z całego serca. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja tez mialam ten dylemat-Miki skonczył 3 latka ja zapracowana ale male nozki stopki lapki sa takie slodkie i pachnace,ze...dalam sobie miesiac na ,,zajscie,, jak sie stanie to sie stanie-jak nie to poczekamy...i? jestem w 18 tygodniu :)
    DO ROBOTY SIE BIERZ (i nie mysle tu o pracy w biurze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze myśli krążą chyba w okół tego samego tematu... trudno jednak jest podjąć decyzję, przynajmniej mnie. Ehhh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mozna jakoś połączyć punktu 1 i punktu 2.

    Pozdrawiam
    moniq79

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola, sama wiesz - nikt Ci doradzic nie moze, to Wasza decyzja...ale na kariere masz wiele, wiele lat i nigdy nie ma "dobrego" czasu na dziecko, bo zawsze sie za czyms goni...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty