Ulubione Zdjecia Wszechczasow

Ogladalismy ostatnio razem z Adasiem jego zdjecia z czasow kiedy byl niemowlakiem. Po pierwsze to Adas byl przerazony moimi zdjeciami jeszcze w ciazy i idea ze to on jest w brzuchu mamy wcale mu sie nie podobala. Caly czas sie dopytywal jak on sie w koncu wydostal na zewnatrz...hmmm...jakby to powiedziec.

Nawet tuz przed snem w ten sam dzien mi oznajmil, ze on do mojego brzucha to juz nie chce wracac. Coz, ja tez nie ;)



Jak tak przegladalismy albumy wybralam pare zdjec, do ktorych mam wielki sentyment.

Jak sie Adas urodzil to Dimo byl w samym srodku studiow prawniczych, caly czas przy tym pracowal w ciagu dnia, a uczyc mogl sie tylko nocami i czesto to wygladalo wlasnie tak. Nie bylo latwo, ale wszystko przeszlismy.



To jest Adas jako mlody Kim Jong Il. Nadal mnie to rozbawia.


Pure love!


Uwielbiam to nasze zdjecie z wakacji w Meksyku. Taka radosc i szczescie na naszych twarzach.


Coz, mam jeszcze dziesiatki innych ulubionych zdjec, ale moze juz innym razem.

Komentarze

  1. Zdjęcia super wybrałaś, najbardziej podoba mi się to z wakacji z Meksyku :) Och chciałabym tam kiedyś się wybrać, mam tzn. itchy feet :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczacy sie Dimo jest super - Adasiowi pewnie wpadly do glowy te ksiegi przy glowce, dlatego teraz taki madry chlopczyk :) Caluje, RK :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty