Trendy na jesien

Dzisiaj nie bedzie o tym co nosze, ale o tym co bym chciala nosic.
Czy u Was tez takie trendy jesienne?
Na topie nadal sweterki z korzuszkiem.
Czy mi sie wydaje, czy to juz drugi sezon sa popularne.
Mam jeden, moze zaprezentuje w moim mommy style wkrotce.
Do tego kozaczki do kostki i na koturnie, ktore dobrze komponuja sie z waskimi spodniami.
Szukam dla siebie i nie moge upolowac, bo po pierwsze chce w jasnym kolorze,
a po drugie nie za wysokie, zebym jednak mogla w nich chodzic.

Ten zestawik na dole krzyczy moje imie.   
 

 


Jak sie zlapie jeszcze pare cieplejszych dni, to taki zestaw fajnie sie prezentuje na sobotniego grila czy niedzielny spacer.
Ten zestaw unaocznia jak wazne sa dodatki. 
Bez nich to by byla tylko koszulka i dzinsy.

 

A tu jeszcze jeden zestaw, ktory zrobilam na Polyvore.
To na takie kazde luzne jesiennie wyjscie.

Fall


Przy okazji, Polyvore jest fajne dla tych co lubia tak jak ja, kupowac rzeczy 'hurtowo'.
Juz jakis czas temu przestalam kupowac po jednym sweterku tu czy tam.
Kupuje raz a porzadnie :)
Potem przynajmniej sie jakos wszystko razem komponuje.
I tak w zeszlym tygodniu, za jednym zamachem obkupilam sie w cala kolekcje jesienna.
Kupilam chyba ze 20 nowych rzeczy, ale juz do konca zimy mam luz.
(no moze jeszcze sie w cos zaopatrze na Swieta :)
Na Polyvore mozna sobie wszystko powybierac i poskladac samemu w komponujace sie zestawy
a potem kupic w sklepie lub on-line.

I to by bylo na tyle modowych proznosci :)

Popularne posty