Mommy Style

Powrot do Mommy Style.
Wynik glosowania byl jednoznaczny.
86% za tak.
Te cale 4 osoby, ktore glosowaly na nie, zawsze moga poprzestac tutaj i
nie czytac/ogladac tego co ponizej, prawda? :)

***

Tym razem wszystkie zdjecia (oprocz jednego) to styl Weekendowy lub "work from home".
Ten ponizej to jeden z moich najwygodniejszych.
Do tego w lekkich kolorach.
Miekkie sztruksy od Gap'a i koralowa branzoleta dla lekkiego koloru.
Ten golfik z krotkim rekawem czesto u mnie gosci.

:

Nie poddaje sie zimie i szarowce.
Spodnie w optymistycznym rozowym kolorze.
Szary sweterek z kaszmiru - uwielbiam.
Naszyjnik jako dodatek.


:
Oh, w brzuchu mi sie przewraca jak patrze na to zdjecie.
Przypomina mi ono moje lata niewolnictwa :)
Staram sie tak nie chodzic, chyba cos waznego wypada.
W tym dniu bylam akutat na spotkaniu z paroma Senatorami.
:
O, a tutaj wlasnie moj ulubiony styl.
Juz chyba zauwazyliscie, ze czesto tak sie prezentuje.
Wysokie kozaki, spodnie rurki i oversized sweter z krotkim rekawem i paski pod spodem.


:
Wlasnie.
Tu znowu to samo tylko w innych kolorach :)
Nie widac za dobrze na zdjeciu, ale ten sweter od Ann Taylor bedzie super na nasz wyjazd na narty
(szczegoly pozniej), jest taki klasyczny na zime.

:
OK, tu w koncu cos innego.
Kiedys pisalam o tym swetrze z futerkiem.
Nie wiem czemu, ale sie czuje jak Anna Karenina z tym futrzakiem.
Dlatego chyba ubralam go ze dwa lub trzy razy.
Chociaz calkiem mi sie podoba.


:
Ostatnie zdjecie w tym rzucie.
Styl na piatek. 
Uwielbiam paski, ciezko nie zauwazyc nie?
Szczegolnie w takim mieciutkim kaszmirze jak ten kargidan.
Chustke/komin zalozylam jako szalik do kurtki, ale
zostal na caly dzien.
Fajny dodatek wyszedl.


Moze ktos sie do mnie przylaczy w tym modelowaniu?

Komentarze

  1. Nie przylacze sie w modelowaniu, ale chcialam dodac ze Gap i Anne Taylor to tez 2 moje ulubione miejsca na zakupy.
    Pozdrawiam z NY

    OdpowiedzUsuń
  2. sUPER !!! UWIELBIAM TWOJ STYL I CZEKAM NA KOLEJNE ODSLONY . POZDRAWIAM ANIA .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty