Mommy Style

Nie, nie pisze tego z Alpejskich stokow.
Zaprogramowalam jeszcze w domu.
Ha! :)

:

Pierwszy zestaw zaczne od tego jak mial wygladac w teorii.
Tak sobie zaprojektowalam na Polyvore.

Winter Set 

 A wyszlo tak.
Buty mam tylko czarne, no i nigdy bym nie zalowyla tak wysokich obcasow.
Ale za to mam bardzo podobny plaszcz,
taki kamelowy wlasnie.
Eh, nie wiem, zdjecia w domu nigdy nie robia wrazenia.



:
 Tutaj sukienka-sweter.
Tak jak kiedys pisalam fajne sa na zime.
Niestety nie moglam znalezc mojego szerokiego brazowego paska,
i ten tutaj nie za bardzo mi sie podoba.
Brak kontrastu.
Gruby pasek znalazl sie na drugi dzien - zlosliwosc przedmiotow martwych :)


:
Tutaj znane juz lososiowe spodnie.
Lubie je z szarymi topami,
wiec ubieram po koleji wszystkie szare sweterki.
Jako dodatek, srebrny pasek i bransoletka.
Wszystko w tym zestawie to 100% Ann Taylor.


:
I w koncu weekendowy luzik.
 Jak jakis rok temu przestawilam sie na spodnie rurki,
to juz nidgy nie spojrzalam w przeszlosc.
Tutaj akurat zalozylam proste nogawki,
bo mam te stare jeansy od Citizens of Humanity,
(ktore kosztowaly mnie jakis milion dolcow ;)
ale nie wiem czy jestem zachwycona.



Popularne posty