W ogrodzie

  
Raz do roku przez miesiac nasz ogrod wyglada kwitnaco.
To jest wlasnie ten czas.
Reszte roku nazywam go pieszczotliwie "dzungla".
Ciezko to wszysko utrzymac i "wyrzucamy" sie na ogrodnika, ktory co jakis czas wszystko przycina i jakos trzyma w ryzach.
Jednak bardzo podobaja mi sie dojrzale rosliny i drzewa w naszej dzielnicy.
Dodaja duzo zieleni, cienia i po prostu zdaje sobie sprawe, ze zajmuje to wiele lat zeby drzewa i rosliny tak wyrosly.




:

Pisalam niedawno tutaj o zmianach w naszym stylu zycia i o tym, 
ze chcialabym miec wlasnie warzywa i owoce.
Od slow przeszlam do czynow.
I oto moje ogrodnicze poczatki.
W ziemi, ktora mamy na ogrodzie sadzic sie da.
Musielismy zrobic specjalne korytko i nawiezc ziemi.
Ekologicznej oczywiscie.

:
Tak bylo na poczatku kwietnia zaraz po zasadzeniu.
Zasadzilam od lewej do prawej:
pomidory, cukinie, szczypiorek, rzodkewke, ogorki, truskawki i bazylie. 
Czesc byla z zadzonek a czesc nasiona.
Widac chyba, ktore sa ktore :)




:
A tutaj koniec maja. 
Tak nam wszystko wystrzelilo, ze jestesmy zaskoczeni.
Juz jedlismy szczypiorek i rzodkiewki.
Cukinie musialam przesadzic bo zagarnely za duzo miejsca.
Pomidory siegaja mi pasa!
.



W tym roku to tylko takie poczatki.
Nie wiedzielismy czy cos nam wyrosnie.
Ale jak mamy takie efekty to w przyszlym roku zrobimy jeszcze ze dwie-trzy dodatkowe skrzynki.

Komentarze

  1. Cóż chyba masz rękę do roślinek ;) U mnie przed domem póki co wielkie gruzowisko, ale nie mogę się już doczekać kiedy doprowadzę ogród do stanu używalności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ogrod!
    Ja nam tylko balkony, ale i tam co roku sadze ziola ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ogród, kiedy widzę te znajome obrazy ze Stanów to zaraz przypominają mi się moje pobyty w USA :) ahh się rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej jak pięknie ;) ja w tym roku dałam sobie na wstrzymanie przy tych ulewach i braku słońca kiepsko widzę uprawę wszystkiego wiec ehmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, ze i ja kiedys dorobie sie swojego ogrodka )

    http://beznudyyy.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, koniecznie musicie ten ogrodek powiekszac, tak wam swietnie idzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię takie warzywka. Jak na razie to korzystam z dobrodziejstw mojej mamy ale w przyszłym roku planuję już swój mały ogródeczek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty